Sivut

lauantai 23. huhtikuuta 2011

Lupauksia

Hei rakas lapseni!

Minä olen nähnyt kyyneleesi. Olen ollut sinun vieressäsi, ja katsellut, kuinka kärsit. En ole vain katsellut sivusta, vaan minä olen kokenut kaiken sen pahan olon sinun kanssasi. Raamattuhan sanoo, että joka sinuun koskee, koskee minun silmäterääni. Sinä olet minulle niin kallisarvoinen!


Älä usko ihmisiä, jotka yrittävät saada sinua lankeamaan, ihmisiä, jotka yrittävät laittaa sinut omaan muottiinsa. Se on väärin minun silmissäni. Sinä, yksilönä, olet minulle tärkeä. Olen kuullut rukoksesi. Olen myös suunnitellut sinut yksilöllisesti. Minä rakastan sinua.

Mikään muu ei ole niin tärkeää, kuin mitä minä sanon sinulle. Voit lukea sanojani Raamatusta. siellä antamani lupaukset koskevat myös sinua. Älä pelkää ottaa niistä kiinni ja riippua niissä. Minä pidän aina lupaukseni. On kuitenkin asioita, jotka estävät sinua tarttumasta lupauksiini. Ensimmäinen este on pelko. Sinä pelkäät tyhjän päälle joutumista, ja sitä, että sinuun sattuu. Täydellinen Rakkaus karkottaa kaiken pelon, myös sinun sydämestäsi. Minä Olen täydellinen Rakkaus. Kun osaat suunnata katseesi Golgatalle, ja pitää suuren voittoni siellä sinun puolestasi, voit aina muistaa rakkauteni, joka ei lopu koskaan. Toinen este on epäusko. Sinä et muista, kuinka suuria olen tehnyt elämässäsi. Olen pelastanut sinut, antanut sinulle elämän ja tarkoituksen. Minä rakastin sinua niin paljon. Sanot, ettet voi uskoa sitä. Miksi et voi? Minä Olen Totuus, enkä koskaan valehtele, vaan tarkoitan aina sinun parastasi. 

Anna minun Rakkauteni ja Totuuteni vaikuttaa sydämessäsi, niin että alat luottaa minuun ja Sanaani. Kun vetoat lupauksiini, kun tahdot riippua niissä kiinni, minä voin näyttää sinulle suuria ihmeitä. Mutta muistathan, että voimani salaisuus on se, että se tulee täydelliseksi heikkoudessa. Kun olet heikko, silloin olet voimakas, koska vasta silloin annat minulle täydet valtuudet elämässäsi.

Minä rakastan sinua, ja annan pelkosi, epäuskosi ja epäluottamuksesi anteeksi. Tahdon osoittaa sinulle, kuinka paljon sinua rakastan antamalla uudestaan ja uudestaan anteeksi. Minä pyhitän sinut niin, että sinusta tulee ase minun käyttööni. Minä lupaan sen. Sinä voit luottaa Sanaani, ja uskoa sen. Älä anna kenenkään viedä sinulta lupaustani ja voimaani. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti