Sivut

lauantai 2. huhtikuuta 2011

Kahden kesken

Hei rakas lapseni!

Mitä sinulle kuuluu? Minulla on ollut sinua ikävä. Olen monesti tahtonut koskettaa sinua ja viettää aikaa sinun kanssasi, mutta sinä et ole halunnut.  Monet asiat täyttävät sinun arkipäiväsi. Tiedätkö, on monia asioita, joita haluaisin sinulle kertoa. Se, että vietät aikaa kanssani keskustellen ja kuunnellen antaa sinulle voimaa. Pyydät usein iltaisin anteeksi sitä, ettet ole rukoillut, ja syynä on ollut se, että olet niin väsynyt. Ymmärrän sen, olenhan nähnyt sen kiireen, jonka keskellä elät, yrittäen täyttää ympäristösi vaatimuksia. Se tekee minut surulliseksi, koska minä tiedän, mitä sinä tarvitset. Tiedän, että tarvitset myös lepoa. Tahdon sinun näkevän, että tie voimakkaampaan elämään alkaa Golgatalta. Se, että vietät aikaa kahden minun kanssani antaa sinulle voimaa.
Kannat monia huolia, ja se on inhimillistä. Minä tosin olen jo kantanut sinun huolesi. Rukouksen salaisuus on siinä, että silloin sinä voit luovuttaa painavat asiat minulle. Tiedän, että se on vaikea läksy opittavaksi. Niin mielelläsi kantaisit itse ne vaikeat kysymykset, niin hassulta kuin se kuulostaakin. Tahdon, että sinä pysyt minussa. Minun Henkeni asuu sinussa, ja Hän johdattaa sinua arkipäivän keskellä. Raamattu sanoo, että sana rististä on uskoville voima, ja niin on myös sinun elämässäsi. Anteeksiantoni, hyväksyntäni ja rakkauteni ovat sinulle voimavarana. Tahdon, että opit luottamaan siihen. Tiedän, että haluat kokea asioita tunteillasi. Tahdon, että voit tuntea sen, että kaikki asiasi ovat suuremmissa, rakastavissa käsissä. Tahdon, että Tahdon, että voit tuntea sen, että minun luokseni sinä voit tulla lopen uupuneena ja pettyneenä. Tiedätkö, tunnen sinut täydellisesti. Minun edessäni et voi näytellä. Saakoon tämä totuus vapauttaa sinut kaikista paineista ja odotuksista.

Tahdon, että oppisit "lataamaan akkusi" minun edessäni, luovuttaen kaikki murheesi, olosuhteesi ja tuntemuksesi minulle. Minun edessäni voit tunnustaa, ettet jaksa. Minun edessäni voit tunnustaa rikkomuksesi. Odotan sinua, ja tahdon vahvistaa sinua, ja antaa sinulle anteeksi. Mikään ei voisi tuottaa minulle suurempaa iloa. Voin tehdä suuria elämässäsi ja kauttasi. Kun opit käyttämään hyväksesi tarjoamaani lepopaikkaa, voin antaa sinulle enemmän. Tahdon vain olla kanssasi, ja siunata sinua. Niissä siunauksissa tulee olemaan uusi alku monelle, joiden elämää voin siunata sinun kauttasi. 

On niin monia asioita, joita et voi tehdä omassa voimassasi, mutta tie minun voimaani lähtee hiljaisuudesta. Odota minun tahtoani, minä puhun sinulle ja opastan sinua, kun uskallat olla hiljaa ja kuunnella. Uskalla ottaa vastaan se, mitä tahdon sinulle antaa. Muistathan, että Minä Olen Rakkaus ja iankaikkinen Elämä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti