Sivut

maanantai 18. huhtikuuta 2011

valintoja

Hei rakas lapseni!

Minä rakastan sinua tänäänkin. Sinun epäonnistumisesi tai syntisi eivät voi pyyhkiä sinua mielestäni. Kätesi on edelleen kädessäni, enkä aio päästää sitä irti ellet sinä itse sitä halua. Sinä olet valinnut seurata minua. Minä olen valinnut rakastaa sinua "myötä- ja vastoinkäymisissä". Olen tehnyt valintani, eikä mikään voi tehdä sitä tyhjäksi tai muuttaa sitä.

Elämään kuuluvat erilaiset valinnat, ja joskus ne tekevät kipeää. Monissa tilanteissa on mahdollisuus valita väärin. Kehotan sinua valitsemaan oikein, minun Sanani linjan mukaan. Minun Sanani tulee olla muuttumaton ohjenuora elämässäsi. Sinä voit joko tunnustaa syntisi tai yrittää peitellä niitä. Voit valita joko turvautua minun voimaani tai sitten omaasi. Voit valita, noudatatko minun ohjeitani vai ympäröivän maailman ohjeita. Nämä kaikki valinnat vaikuttavat suuresti siihen, millainen sinun elämästäsi tai meidän suhteestamme muodostuu. Se on sinun valintasi. Minä olen jo valintani tehnyt. Olen valinnut rakastaa sinua, vaikka sinä päättäisitkin toisin. Kun lunastin sinut kuolemalla puolestasi, tein valinnan, jota en kadu.

Minä tiedän syvimmätkin ajatuksesi ja tarpeesi, sillä minä tunnen sinut. Sinä olet edessäni kuin avoin kirja. Joskus sinusta tuntuu, että sinun pitää ansaita ihmisten edessä kunnioitusta ja hyväksyntää, ja teeskentelet olevasi jotain muuta, mitä et ole. Minun edessäni se on kuitenkin turhaa, sillä rakkauteni sinua kohtaan ei muutu, vaikka esittelisit minulle, kuinka hyvä sinä olet. Minä tiedän sen jo. Rakkauteni sinua kohtaan ei muutu silloinkaan, kun yrität peitellä epäonnistumisiasi.

Minä tiedän kaikki syyt ja kaiken tarkoituksen. Tiedäthän, että olen Isäsi. Tämän totuuden pitäisi vapauttaa sinut iloitsemaan kanssani. Minulle ei merkitse se, mitä sinä teet, vaan se, että olet minun lapseni. Eihän sinun luonnollinen isäsikään lakannut rakastamasta sinua, kun epäonnistuit. Sinä et koskaan lakkaa olemasta hänen lapsensa, vaikka epäonnistuisit. Samalla tavoin minä olen aina sinun Isäsi, vaikka sinusta tuntuu, ettet ansaitse sitä. Tietysti tahdon, että onnistuisit toimissasi. Tahdon sinulle aina vain parasta. Kuitenkin joskus epäonnistumiset ja pimeät hetket voivat olla suurempia ja merkityksellisempiä kuin onnen hetket.

Tunteesi vaihtelevat, mutta minun Sanani pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen. Se, mitä sanon, se on nin ja aamen. Tiedät sen. Kun sanon, että olet silmissäni rakas ja kallisarvoinen, tarkoitan sitä. Olen laittanut sinuun itämään jotain sellaista, josta kasvaa jotain todella kaunista. Älä epäile arvostelukykyäni sanomalla, ettei se ole mahdollista. Minä teen aina uutta. Olen antanut sinulle jo paljon lahjojani, mutta tahdon antaa vielä lisää. Rakastan sinua lapseni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti