Sivut

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Luovutus

Hei rakas lapseni!

Minun voimani on ylläsi, ja saat kokea sen vaikutuksen elämässäsi. On kuitenkin asioita, joita sinun on muutettava, jotta voimani voisi olla kantavana voimana elämässäsi. Minä voin kyllä käyttää sinua ja puhua sinulle, mutta jos tahdot elää voittoisaa elämää, sinun tulee luovuttaa minulle kaikkesi. En voi täyttää sinua, jos sydämessäsi on jo täyttä. 

Tiedän, että eämääsi kuuluu niin paljon eri asioita, perhe, työ, opiskelu, seurakunta, ystävät... Olen antanut sinulle tämän kaiken, ja se kaikki on lahjaa minulta. Nyt pyydän, että annat kaiken minulle. Sanot, että kaikkihan on sinun. Niin, olet tehnyt monia lupauksia minulle. Olet luvannut uhrata enemmän, evankelioida enemmän.. Olet luvannut monia asioita. Minä en tahdo sinun rahojasi tai lahjojasi. Tahdon sinun sydämesi. Olet antanut kaikkesi minulle, kaikki elämäsi ohjakset, tiedän sen. Joskus sinä kuitenkin pyrit ottamaan niitä ohjaksia kädestäni sanoen, että minä en osaa hoitaa tätä asiaa elämässäsi. 

En ole sinulle vihainen, enkä tuomitse sinua. Tahdon vain sanoa, että minulla on suuri siunaus varattuna elämällesi, jos vain tahdot luovuttaa kaiken minulle. Minä osaan kyllä huolehtia sinusta ja kaikista sinun läheisistäsi. Olethan kokenut sen. Se siunaus, jonka tahdon sinulle antaa, on se, että voisin käyttää sinua enemmän, siinä tarkoituksessa, johon sinut on luotu. Sinä olet ollut ajatuksissani jo kauan ennen syntymääsi. Minulla oli suunnitelma, ja sen toteuttamiseen tarvitsen tahtoasi. En koskaan tee mitään vastoin sinun tahtoasi, vaan tahdon aina kunnioittaa sitä. Sinähän kuitenkin tiedät, että tahtoni on se kaikkein paras. 

Olen antanut sinulle niin paljon: olen pelastanut sinut ja antanut sinulle uuden elämän. Miksi rakkauteni tai kaikkivaltiuteni yhtäkkiä loppuisi? Tiedän, että ajattelet olevasi paras huolehtimaan omista asioistasi, mutta se ei ole totta. Minä olen luonut sinut, ja tiedän, mikä on sinulle kaikkein parasta. Olet kuullut tämän niin usein, että mielesi on jo turtunut minun rakkauteeni. Kuitenkaan et luota minuun niin, että antaisit minun suunniltella elämääsi. Antaisit minulle mahdollisuuden näyttää, kuinka paljon rikkaampaa elämäsi voisi olla, jos minä saan suunnitella sen. Se on vaikea päätös, mieti sitä tarkasti. Muista, että Minä Olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Minun sanani eivät koskaan katoa. Voit rauhassa jättää kaiken minun käsiini. Olen jo antanut kaikkeni sinun hyväksesi, kun sovitin sinut Golgatan keskimmäisellä ristillä. Se risti on rakkauteni ja uskollisuuteni merkki, siihen voit aina luottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti