Sivut

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Suunnitelma

Hei rakas lapseni!

Haluan taas muistuttaa sinua siitä, että rakastan sinua. Älä siis pelkää. Minulla on loistava suunnitelma sinun elämällesi. Tiedän kaikki sinun olosuhteesi. Tiedän myös, että että koet joskus alemmuutta, ja sitä, että et osaa täyttää sitä tehtävää, jonka olen sinulle antanut. Muistathan, että minä tunnen sinut. Tunsin sinut jo silloin, kun sinua ei vielä ollut. Jo niin varhain iloitsin sinusta. Kun annoin sinulle tehtävän, ja sytytin tuleni sydämeesi, tiesin, millainen sinä olet. Kuten Raamattu sanoo, minä en koskaan kadu kustumistani, en sinunkaan kohdallasi. Antamani tehtävä ei ole liian suuri tai liian raskas. En ole yliarvioinut sinua. Yksin et sitä jaksa tehdä, mutta kuten olen jo aiemmin sinulle sanonut, että Minä Olen sinun kanssasi. Sinun tulee luottaa minuun.

Voit aina luottaa voimaani. Kun oma voimasi ei yksin riitä, se on totta. Antaessani sinulle tehtävän, tahdoin opettaa sinulle nöyryyttä. Nöyryyttä on se, että tunnustaa olevansa heikko, mutta samalla myös se, että ottaa apua vastaan. Älä ole ylpeä ja kieltäydy avustani. Käteni on niin vahva, että voin kantaa sinut perille asti. Kun teet suunnitelmiasi, muista, että voit aina lisätä minun voimani omiisi. Silloin olet laskelmoinut oikein.

Tiedän, että elämässäsi on ollut ja tulee olemaan vaikeita hetkiä, kipua ja tuskaa. Minä olen Kaikkivaltias, ja voisin vapauttaa sinut niistä, tiedät sen. Olet monesti sitä rukoillutkin. Nyt kysyt, miksen ole vastannut sinulle. Vastaan, että minähän olen. Olen tuonut sinut niiden vaiheiden läpi. Olin sinun vierelläsi, kun itkit, itkin sinun kanssasi. Niissä vaiheissa jouduit luottamaan armooni. Kun kaikki muu pyyhitään pois, vain minun armoni jää jäljelle. Autoin sinua, ja enkelini seisoi varjellen vierelläsi. Varjeleva käteni on ollut ylläsi koko elämäsi ajan. Minun armossani on sinulle kyllin, jokaisessa tilanteessa. Minun rakastava katseeni seuraa ja vartioi sinua.

Saat kokea, että minun valtani ei lopu milloinkaan. Tahdon tehdä suuria elämässäsi. Ainoa vaatimukseni sinulle on nöyrä sydän. Tiedätkö, minä rakastan sydäntäsi. Se on minulle niin kallis. Tahdon, että että voisit ylistää ja palvoa minua kaikesta siitä, mitä olen sinussa tehhnyt. Suurimmat asiat, joita olen sinussa tehnyt ovat sattuneet eniten, sinuun ja minuun. Sinä olet kuitenkin minun kädessäni, minun, joka olen tehnyt sinut, minun, joka olen lunastanut sinut, minun, joka olen antanut kaikkeni sinun puolestasi. Sinulla ei siis ole mitään pelättävää, onhan elämäsi turvallisessa kädessä. Rakastan ja opastan sinua päivä kerrallaan, niin kuin tähänkin asti. Älä pelkää sitä, että voimasi ja mahdollisuutesi loppuvat. Tiedäthän, silloin minun mahdollisuuteni alkavat. Minulla on nimittäin rajattoman mahdollisuudet, jos vain annat minulle luvan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti