Sivut

tiistai 10. toukokuuta 2011

Hyväksyntä

Hei rakas lapseni!

Minä olen antanut sinulle aikaa miettiä sanojani. Olen odottanut vastaustasi, ja sitä, että voin siunata sinua. Puhuin sinulle siitä, kuinka minulla on sinulle tehtävä, ja kuinka sinä olet minulle tärkeä. Sinä janoat hyväksyntää ja rakkautta muualta kuin minun luotani. Se tekee minut surulliseksi, koska olen antanut sinulle hyväksyntää ja rakkautta, mutta sinä et osaa ottaa sitä vastaan. Tiedän, että syvällä sisimmässäsi yrität kokoajan miellyttää minua ja ansaita sitä rakkautta. Kuitenkaan et voi lisätä mitään rakkauteeni. Hyvät tekosi eivät paina mitään minun edessäni. Saat tulla sellaisenaan luokseni. Olen rakastanut sinua täydellisellä rakkaudella jo ennen kuin synnyit. Mikään mitä sinä teet ei voi lisätä tai vähentää sitä. Minä en ole ihminen, joka katsoo vain ulkokuoreen. Rakkautenikaan ei ole ihmisen rakkautta, joka vaatii aina jotain. Minun rakkauteni on ehdotonta, täydellistä ja pyyteetöntä. Parempaa et voi saada mistään. Kaikki muu on vain heijastusta minun rakkaudestani. 

Minun rakkauteni voimaan luottaen saat aikaan suuria. Tulet näkemään ihmeitä, ei sen vuoksi, että olet niin hyvä ihminen, vana siksi, että haluan siunata sinua. Haluan koskettaa sinua, ja opettaa sinua tuntemaan minut aina vain paremmin. En valinnut sinua, koska olet parempi kuin muut, vaan siksi, että armahdin sinua suuressa rakkaudessani. Minin armossani on sinulle kyllin, tänäänkin. 

Tiedäthän, että olen kanssasi tänäänkin, ja katseeni seuraa askeleitasi. Sinun ajatuksesikaan eivät ole minulta salassa, tiedät sen. Haluan kaikella tällä sanoa, että sinun ei tarvitse yrittää saavuttaa mitään minun edessäni. Minä tiedän, mihin sinä pystyt. Kun siihen lisätään minun voimani, niin tiedätkö, yhdessä olemme voittamattomia! Mehän olemme aina yhdessä, jos sinä vain haluat sitä. 

Kuulehan lapseni, minä tiedän, kuinka tärkeää on saada hyväksyntää läheisiltäsi. Tiedän, että koet joskus alemmuutta ja yksinäisyyttä. Tieädäthän, etten jätä sinua koskaan yksin. Minä kärsin hirvittävää yksinäisyyttä riippuessani ristillä, ystävieni hylkäämänä, ja jopa Taivaallinen Isäni käänsi minulle selkänsä. Sinä et koskaan joudu kokemaan sitä tuskaa. Minä siis tiedän, mitä sinä pelkäät, kun pelkään yksinäisyyttä. Rakkauteni on kuitenkin aina turvanasi. Täydellinen rakkaus karkottaa kaiken pelon. Anna rakkauteni hyväksyä sinut, niin että voit itsekin hyväksyä itsesi! Minun kanssani ja minun suunnitelmassani sinä et koskaan ole yksin, koska minä olen joka päivä kanssasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti