Sivut

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Eheytymistä

Hei rakas lapseni!

Sinulla on sydämelläsi niin paljon asioita, ja minulla olisi aikaa kuunnella. Minähän olen paras sielunhoitajasi, koska olen luonut sielusi. Minä tiedän haavasi, joita olet saanut matkasi varrella, ja olen surrut, kun olen nähnyt sinun itkevän yksin. Tiedäthän, että olen seurannut sinua jo ennen syntymääsi. Olisin halunnut lohduttaa sinua monta kertaa, mutta et antanut minulle siihen mahdollisuutta. Hait lohdutusta ihmisiltä, jotka puolestaan särkivät sydämesi pettäessään sinut. Minunkin sydämeni on murtunut ja turhautunut. Voin kyllä kääntää kärsimäsi tappiot voitoiksi, mutta olisin halunnut säästää sinut monelta tuskalta. 

Tiedän, että pelkäät läheisyyttä. Tiedän sen, koska olen tuntenut samaa tuskaa, jota sinä tunnet. Kun ystävät jättävät, se sattuu, tiedän sen, mutta minulla on avain sinunkin ongelmiisi. Se ei ole se, että muutan kaikki olosuhteesi yön aikana. Minä muutan sinun sydäntäsi, mutta se vie aikaa. Haluan poistaa sydämestäsi kaiken katkeruuden ja kaunan. Haluan tuoda elämääsi anteeksiantoni ja rakkauteni voiman. Tahdon tehdä sydämessäsi syväparannuksen, joka alkaa anteeksiantamuksesta. Kaikki alkaa siitä, että saat ottaa armoni vastaan, ehdoitta. Olen rakastanut sinua ehdoitta. Kun ymmärrät sen, että rakkauteni on niin suuri, ettet voi sitä ymmärtää, saat kokea kuinka paraneminen lähtee käyntiin. Minä Olen Täydellinen Rakkaus, joka karkottaa kaiken pelon. Tiedän, että epäilet, voiko se olla mahdollista. Katselet omaa sisintäsi, etkä pidä näkemästäsi. Et voi ymmärtää, että joku todella voisi rakastaa sinua, jos näkisi kaiken sen. Minä olen nähnyt sinun sisimpääsi, ja olen siitä huolimatta rakastanut sinua jo alusta asti. 

Tiedäthän, että rakkauteni sinua kohtaan ei ole muuttunut, vaikka oletkin rikkonut minua vastaan. Olet halunnut loukata minua, ja yrittänyt unohtaa, että olen olemassa. Kaikesta tästä huolimatta olen päättänyt rakastaa sinua. Joku voisi sanoa, että sehän on Jumalan tehtävä. Kuitenkin minulla oli vaihtoehto, antaa sinun tuhoutua. Päätin rakastaa sinua kaikesta huolimatta, vaikka se maksaisi. Tiedätkö, todellinen rakkaus maksaa aina. 

Et ole saanut kokea pyyteetöntä, todellista rakkautta. En ole vaatinut sinulta vastapalveluksia, enkä vaadi. Toivon, että näkisit minun rakkauteni, ja alkaisit rakastamaan minua. En kuitenkaan vaadi sitä. Jos vaatisin, ei se olisi rakkautta. Kaikki tämä on totta, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Rakastan sinua edelleenkin, ja tahdon osoittaa sen pitämällä sinut lähelläni ja antamalla anteeksi. Pyydän, että otat armon ja sovituksen vastaan. Älä pelkää, en jätä sinua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti