Sivut

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Olen voimavarasi

Hei rakas lapseni!

Olen nähnyt tilanteesi, ja tiedän, mitä mielessäsi liikkuu. Minulla on avaimet ja ratkaisu vaikeuksiisi. Autan sinua läpi siitä kaikesta. Olen luvannut sen Raamatussa. Tahtoisin osoittaa sinulle, että minä olen sinun voimavarasi vaikeina hetkinä. Tiedän, kuinka paljon sinä kestät. Minähän olen luonut sinut. Kun voimasi loppuvat, voit luottaa siihen, että minä annan sinulle lisää voimia. Se ei kuitenkaan ole helppoa. Tiedän, että voit allekirjoittaa tämän. 

Suunnitelmani on edelleen täydellinen kohdallasi. Annan sinulle elämän, yltäkylläisen elämän, sellaisen elämän, jonka päätyttyä voit katsoa kiitollisena taakse päin. Tiedäthän, että minun ajatukseni yltäkylläisyydestä on eri kuin sinun ajatuksesi. Tarkoittamani yltäkylläiyys on sitä, että olen luvannut antaa sinulle apuni joka päivä. Henkeni asuu sydämessäsi lohduttaen ja johdattaen. Olen sinun paras ystäväsi, tarkoitan, että olen paras, jonka voit ikinä saada. 

Olen uskonut sinulle tehtäviä valtakunnassani. Ne tehtävät eivät välttämättä ole sellaisia, jota sinä ajattelisit minun antamikseni. Olen kuitenkin johdattanut sinut siihen tilanteeseen, jossa sinä nyt olet. Lähipiirisi on sinun tehtäväsi. Tahdon puhua kauttasi sinun läheisillesi. Elän sinussa, ja kaikkien niiden vaikeiden hetkien kautta voin loistaa valoa sinussa. 
Sinun ei tarvitse pelätä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olen sielläkin kanssasi. Tahdon rohkaista sinua katsomaan ympärillesi niin kuin minä katsoisin. Tulet näkemään kuinka suuria asioita minä voin tehdä kauttasi. Sinä kysyt miksi olet joutunut kohtaamaan niin monia vaikeuksia. Minulla on kaikki vastaukset. Tahdon, että kaiken tämän kautta opit jotain minusta. Ensinnäkin sen, kuinka voit täydellisesti luottaa Sanaani ja rakkauteeni. Minun olisi niin vaikea saada sinut kuuntelemaan minua, jos sinulla ei olisi syytä tulla luokseni. Koska koet oman pienuutesi vaikeuksien keskellä, minä voin tehdä suuria. Mitä pienemmäksi tulet, sitä suuremmat mahdollisuudet annat minulle toimia. En koskaan tee mitään, ellet anna minulle mahdollisuutta. 

Rakastan sinua epäilyksistäsi huolimatta. Tahdon, että aina kun ahdistaa, et menisikään ihmisten luo lohtua saamaan, vaan tulisit ensin luokseni. Antaisit minun rakkauteni ja rauhani rauhoittaa sinut. Tahdon puhua sinulle ja olla ystäväsi. Rakastan sinua niin sanomattoman paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti