Sivut

maanantai 8. heinäkuuta 2013

Kalenteritekstejä 5

Nämä tekstit ovat vuosilta 2005-2006.

****

Sinä olet minun omani! Uskotko, että tiedän jokaisen askeleesi, jokaisen, jonka olet ottanut ja jokaisen, jonka tulet ottamaan? Minä itsen olen kanssasi ja varjelen sinua. Olet minun kädessäni, älä siis pelkää. Katso minuun ja annan minun osoittaa sinulle,kuinka suuri ja hyvä minä olen!

****

Minä tunnen sinut! Tiedän, kuka sinä olet. Älä pelkää luottaa minuun. Älä katso vaikeuksiin ja mahdollisesti vastaantuleviin ongelmiin. Annan minun huolehtia niistä, kun niitä tulee. Luota minuun ja kulje minun askeleissani, ja ole kuuliainen, niin saat kokea siunauksia enemmän kuin osaat ajatella. 

****

Rakastan sinua! Valmistan tien sinun eteesi. Valmistan jokaisen askeleesi ja vahvistan sinua. Minä tuen sinua! Saat olla minun palveluksessani. Näen sydämesi palvelevan asenteen. Olen jo käyttänyt sinua ja edelleenkin käytän. Siunaan sinua. Annna jokaiselle päivälle voiman. Älä siis pelkää. Rakastan sinua. Et ole koskaan yksin, sillä minä olen aina kanssasi!

****

Rakas, rakas lapseni, olen suurempi kuin pelkosi tai sinun suunnitelmasi. Olet minulle tavattoman arvokas ja tärkeä! En aio hukata sinua, vaan varjelen sinua kuin aarretta. Älä pelkää, sillä minun huolenpitoni ympäröi sinua. Olet minulle niin rakas!

****

Olet minulle rakas! Älä pelkää läsnäoloani, minä haluan puhua suloisia sanoja sinulle. Olet minun omani. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudellani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti