Sivut

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Siunauksen välikappale

Hei rakas lapseni!

Saat täysillä luottaa siihen, mitä Sanassani sanon. Kaikki suuret lupaukseni koskevat myös sinua. Älä pelkää, olen kutsunut sinut jakamaan siitä, mitä sinulle annan. Älä pelkää ottaa siunaustani vastaan. Annan sinulle kaiken tarvittavan rohkeuden ja voiman, ja saat käydä eteenpäin minun voimassani. 

Kukaan ei voi ryöstää sinua minun kädestäni. Rakastan sinua tänään, huomenna ja ikuisesti. Puhun sinulle, ja tahdon, että jaat sitä sanaa muille. Älä pelkää, sillä minä olen kutsunut sinut. En tee erehdyksiä! Saat kulkea valmistetuissa teoissa, minun suunnitelmassani. Johdatan sinua, enkä koskaan jätä sinua! Saat luottaa minuun. 

Älä pelkää, äläkä arkaile ottaa vastaan sitä tehtävää, jonka annan sinulle. Minä valtuutan sinut. Saat kokea, kuinka siunaan sinua ja sinun kauttasi rakasta seurakuntaani. Saat olla siunauksena siellä, missä liikut, kun vain pidät korvasi auki minun äänelleni, ja olet kuuliainen. Älä epäile voimaani, sillä olen Kaikkivaltias, myös sinun elämässäsi. Älä katso omiin mahdollisuuksiini, äläkä omiin heikkouksiisi, vaan katso minuun! Minulle on edelleen kaikki mahdollista. Haaveesi eivät ole minulle mahdottomia toteuttaa. Saat nähdä, kuinka yllätän sinut rakkaudellani ja voimallani. 

Minä teen ihmeellisiä asioita siunausteni välikappaleena. Tiedät, että ilman minua et voi mitään tehdä, mutta minun voimassani olet voittamaton. Älä pelkää, äläkä arkaile, silä Minä Olen sama ikiaikojen Jumala, joka maksoin sinusta niin kalliin hinnan. Minä Olen sinun kanssasi rakas lapseni, sillä en koskaan hylkää sinua. Minä pidän kädestäsi kiinni, enkä salli mitään pahaa tapahtuvan sinulle. Minä pidän askeleesi oikealla tielllä, enkä koskaan väisty viereltäsi. Asun sydämessäsi ja puhun sinulle iankaikkisia sanoja. Minä Rakastan Sinua tänäänkin. Pidän sinusta huolen. Rakas lapseni, älä pelkää, vaan luota minun arvostelukykyyni!

2 kommenttia:

  1. Huikeeta tekstiä taas!Ihanaa ja rohkaisevaa luettavaa! Olet aarre tämän maailman keskellä :)

    VastaaPoista
  2. Haaste tuolla meijän blogissa: kirjota yks teksti omalla murteella! :)

    VastaaPoista