Sivut

perjantai 28. syyskuuta 2012

Siunauksia

Hei rakas lapseni!

Käteni on ylläsi varjellen sinua kaikilla teillläsi. En koskaan jätä sinua, tiedät sen. Tahtoisin antaa sinulle vielä niin paljon sellaista, jota et voisi kuvitellakaan! Et tiedä mahdollisuuksiani. Olet katsonut vain siihen, mitä voit silmilläsi nähdä, ja olet unohtanut minun valtasuuruuteni ja mahdollisuuteni. 

Tahtoisit saada itsellesi lisää siunauksia, mutta et uskalla ottaa niitä vastaan. Siunaan sinua aina, kun sitä pyydät Jeesuksen nimessä. Voit lukea lupauksestani Raamatusta. Kuitenkaan et muista, että en siunaa sinua vain sinua itseäsi varten. Suunnitelmani on pelastaa tämä koko maailma. Suunnitelmani tulee toteutumaan viimeistä piirtoa myöten, ja saat olla mukana saattamassa sitä päätökseen. Siunaan sinua koska sinä tulet tarvitsemaan voimaani arjessa, kun teet sen tehtävän, jonka olen sinulle antanut. En ole vain pyhäpäivän Jumala, vaan olen kanssasi myös arjessa. 

En tahdo, että jäisit paitsi niistä siunauksista, joita olen sinulle varannut. Sinun täytyy vain muistaa voimani suuruus ja pitää nöyrä mieli edessäni. Mahdollisuuteni ovat niin paljon suuremmat kuin taivas on maata suurempi. Olet lukenut Sanaani ja nähnyt suuria ihmeitäni. Voimani on edelleen sama, eikä se muutu koskaan. En olisi kutsunut sinua, jollei minulla olisi ollut mahdollista käyttää sinua. 

Ilman voimaani et jaksa, koska ilman minua sinulla ei ole mitään, mitä antaa muille. Tiedät, miten tyhjä sinä olet ilman voimaani. Voit kuitenkin jakaa minun voimastani, sillä se ei lopu kesken. Rakkauteni on se voima, joka pitää sinut pystyssä. Tunnet pienuutesi kaikkien haasteiden edessä ja epäröit tarttua niihin kiinni. Olen kuitenkin kanssasi ja annan kaiken sen, mitä sinun tulee jakaa eteenpäin. En koskaan lähetä lapsiani ilman varustustani.

Tehtäväsi on pitää sydämesi puhtaana, ja oppia kuuntelemaan enemmän ja enemmän ääntäni. Näytän sinulle tien, jota sinun tulee kulkea, ja minä annan sinulle voiton! Rakstan sinua ja Minä Olen sinun kanssasi!

2 kommenttia:

  1. aivan ihanaa tekstiä! sinä osaat ilmaista herkkiä asioita ja niin kauniisti! kyllä meillä vaan on ihneellinen Iskä :) siunausta syksyyn :)

    VastaaPoista
  2. Tämä rohkaisi minua. En tunne sinua, mutta Jumala johdatti sivuillesi. Siunausta. Anna

    VastaaPoista