Sivut

lauantai 15. syyskuuta 2012

Anteeksiantamus

Hei rakas lapseni!

Olen ajatellut sinua paljon viime aikoina. Ajatukseni ovat hyviä sinua kohtaan. Tiedän, että sinuilla on mielessäsi paljon asioita, jotka tahtoisit unohtaa. Koet syyllisyyttä teoista, joita olet tehnyt, sekä niistä, joita et ole tehnyt. Tiedän, että olet rikkonut minua vastaan. Olet loukannut minua ja läheisiäsi. Nyt sinulla on paha olo, ja se pitää sinut kaukana minusta. Olet yrittänyt hukuttaa ajatuksesi kaikkeen hälinään ja kiireeseen. Aikasi on ollut niin varattu, ettet ole ehtinyt pyytämään anteeksi. Se on kuitenkin tie vapauteen syyllisyydestä. 

Tiedän, että sinun on vaikea tunnustaa, että olet tehnyt virheen. Kukaan muu ei sitä näe, mutta minulta ei mikään pysy salassa. Henkeni sinussa on murheellinen, koska olet yrittänyt kätkeä syyllisyytesi. 

On paljon asioita, joita tahtoisin tehdä kauttasi, mutta sinun tulee olla puhdas. Älä kuitenkaan luule, että voit itse puhdistaa itsesi. Et voi parantaa itseäsi, mutta minä voin. Olen antanut sinulle niin paljon anteeksi, etkö muista, vai oletko unohtanut rakkauteni merkin, Golgatan ristin? Anteeksiantoni on sama tänäänkin, se ei lopu milloinkaan. Henkeni ei riemuitse mistään muusta niin paljon, kuin puhtaasta sydämestä minun edessäni.

Olet kokenut, ettet ole voinut toteuttaa Sanaani. Se johtuu juuri siitä, että sinun tulee ensin puhdistua. Tiedät, että annan anteeksi kaikki töppäyksesi ja väärät tekosi. Näen myös ajatuksen synnit ja annan nekin anteeksi, kun suostut pyytämään anteeksiantoani. Kun annan anteeksi, minä en sen jälkeen enää muista virheitäsi. Sen jälkeen saamme aloittaa taas puhtaalta pöydältä, alusta. 

Anteeksiantamukseni on täydellinen. Olen luvannut unohtaa, ja sen myös teen. Olet sen jälkeen edessäni virheetön, kuin et olisi koskaan tehnytkään syntiä. Tiedän, että se on sinusta ihmeellistä, koska tästä maailmasta et voi löytää anteeksiantoa ja unohdusta. Henkeni saa aikaan sydämessäsi myös anteeksiantavaa mieltä, että voit antaa anteeksi muille heidän vajavaisuutensa ja rikkomuksensa. 

Rakastan sinua, ja siksi tahdon antaa sinulle mahdollisuuden palvella minua täydellä sydämellä. Olen antanut sinulle monia siunauksia ja tahdon siunata sinua lisää minun armoni kokemisella. Saakoon armoni ja rakkauteni tehdä sinusta rikkaan, niin, että voit jakaa armoa ja rakkautta myös muille!

1 kommentti: