Sivut

perjantai 7. syyskuuta 2012

Iloitsen sinusta

Hei rakas lapseni!

Sydämessäni on suuri ilo, kun ajattelen sinua. Rakastan sinua, ja tahdon sinun tietävän sen. Iloitsen siitä, että kuuntelet ääntäni ja tahdot elää lähelläni. Käteni on siunaavana ylläsi ja varjelen kaikki askeleesi. Luonani saat olla turvallisin mielin, koska pidän edelleen huolta sinusta. Silmäni tarkkaavat sinua, etkä siis voi eksyä. Niin kauan kuin pidät korvasi auki minun äänelleni ja rakastat Sanaani, pysyt oikealla tiellä.

Olen suunnitellut elämäsi jo aikojen alussa. Iloitsin jo silloin siitä, kuinka saisit olla käytössäni. Tahdon, että saisit olla näkemässä minun ihmeitäni. Teen edelleenkin ihmeitä ilman määrää. Suunnitelmani on edelleen muuttumaton: tahdon pelastaa tämän maailman hukkumasta. Tahdon kirkastaa oman nimeni tämän maailman keskellä niin, että mahdollisimman monet voisivat löytää elämän.Tahdon käyttää sinua sen päämäärän toteuttamiseen.

Et ole yksin, vaan sinulla on työtovereita. Olen kutsunut monia toteuttamaan sitä suurta unelmaa. Kutsun edelleenkin ihmisiä ja annan näkyni vallata tämän maan ja koko maailman. Herätän vielä koko maan rukoilemaan, ylistämään ja palvomaan minua. 

Tiedän, että kaikki tuntuu niin mahdottomalta ja epätodennäköiseltä. Tahdon kehottaa sinua katsomaan minuun ja mahdollisuuksiini. Tiedän, mitä teen, ja pysyn AINA Sanani takana. Olen luvannut Henkeni voiman vuodatuksen ja olen luvannut monta kertaa, että Minä Olen kanssasi, joten miksi epäilet?

Olen kutsunut sinut kirkastamaan nimeäni missä ikinä liikut. Vaikutan kauttasi, ja ihmiset näkevät minut sinussa. Älä pelkää, Minä Olen sinun kanssasi ja johdatan sinua voimallisella kädelläni halki kaikkien olosuhteiden. Pidän Sanastani kiinni! En koskaan kadu valintojani, vaan käytän ihmisiä, joilla on kuuliainen ja nöyrä sydän edessäni.

1 kommentti: