Sivut

maanantai 11. kesäkuuta 2012

Pyhyydestä

Hei rakas lapseni!

Kaikki sinun unelmasi ovat minun kädessäni. Edessäni olet pyhä, lapseni, jota tahdon siunata. Rakastan sinua. Näet itsesi usein saastaisena ja epäpyhänä. Olen kuitenkin antanut syntisi anteeksi ja pessyt sinut puhtaaksi omalla verelläni. Olen jo lunastanut sinut, eikä sinun tarvitse enää elää kuin ennen kuin tunsit minut. 

Tahdon osoittaa sinulle, että olet jo armahdettu ja pyhä. On totta, ettet ole täydellinen, vaan teet virheitä ja rikot tahtoani vastaan. Kuitenkin olet lapseni, ja tahdon uudelleen ja uudelleen puhdistaa sinut, käyttöä varten. Joskus vain elät kuin olisit unohtanut sen, että olet minun. Sinun ei tarvinnut ansaita pelastusta vaan se tuli sinulle armosta. Tunnet sen joskus kipeästikin. Sinun ei myöskään tarvitse ansaita rakkauttani ja siunauksiani, sillä olet perheeni jäsen. Se armo on voimassa edelleenkin. 

Olen ajatellut sinua usein ja tahtoisin sinun tietävän, että saat olla sellaisenaan kädessäni. Katsot ympärillesi ja näet ihmisiä, jotka ovat mielestäsi pyhempiä kuin sinä. Minä näen kuitenkin jokaisen sisimpään. Kaikki lapseni ovat pyhiä, riippumatta siitä, missä asemassa he ovat tai montako kertaa päivässä he lankeavat. Minun luokseni voit tulla jokaisen lankeemuksesi jälkeen ja minä annan sinulle anteeksi. Sen lisäksi tahdon antaa sinulle voiman pysyä pystyssä. Olen luvanut voiman jokaiselle päivälle, ja minä pidän aina lupaukseni. 

Voimani salaisuus on rakkaus. Rakkauteni sinua kohtaan vei minut ristille. Tämän rakkauden tulisi herättää sinussa vastarakkautta. En vaadi sitä, mutta se rakkaus on elämäsi kantava voima. 

Luota minuun! Vien sinut kotiin asti, vaikka lankeaisit. Pidän kädestäsi kiinni ja tuen sinua. Annan sinulle ihmisiä rinnallesi, jotka auttavat sinua. Olen suunnitellut suuria elämäsi varalle. Tahdon, että voisit olla kädessäni ja oppia tuntemaan minua enemmän ja enemmän. Rakastan sinua, ja olen kanssasi joka päivä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti