Sivut

sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Yksinäisyydestä

Hei rakas lapseni!

Tahtoisin puhua sinulle siitä, että olen tänäänkin kanssasi, vaikka koetkin, että olen kaukana, tai että olet mennyt kauas pois luotani. Olen kuitenkin kokoajan lähellä sinua. Minähän asun sydämessäsi. 

On aikoja, jolloin olet kokenut yksinäisyyttä. Olen nähnyt kyyneleesi, kun olet itkenyt sydän särkyneenä. Olin silloinkin vieressäsi. Et voi paeta minua. En kuitenkaan tahdo ahdistaa sinua nurkkaan, vaan tahdon auttaa sinua. Sinun ei tarvitse pelätä yksinäisyyttä, sillä et koskaan joudu olemaan yksin. 

Olet kysynyt, missä olen ollut, kun olet kohdannut vaikeita asioita. Olen ollut vierelläsi. En asu pilven reunalla, katsellen vain ylhäältä elämääsi, vaan asun niiden sydämissä, joilla on särkynyt mieli. Asun siis sinun sydämessäsi. Tahtoisin olla voimasi, kun omat voimasi loppuvat. Koet usein pienuutta kaikkien tilanteiden edessä, joita eteesi tulee. Olen kuitenkin suurempi kuin vaikeutesi. Tiedätkö miksi kaikenlaista vaikeaa tapahtuu sinulle? Se tapahtuu siksi, että voisit turvautua minuun. En tuomitse sinua siitä, että voimasi loppuvat, vaan olen kanssasi vaikeuksissa, ja toivon, että huomaisit sen. 

Olet halunnut juosta minua pakoon, etkä ole halunnut tulla lähelleni, koska olet pelännyt minua. Läheisyyttäni ja rakkauttani ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Olen valmis ottamaan sinut vastaan uudestaan ja uudestaan. Olen valmis puhumaan sinulle samoista asioista uudestaan ja uudestaan, kunnes olet valmis ottamaan vastaan rakkauttani. sinun ei tarvitse pelätä. 

Olen lunastanut sinut, ja voit verelläni pestynä tulla eteeni koska vain. Sinähän tiedät, että minulla ei ole vastaanottoaikoja, vaan voit tulla ihan koska vaan. Mikään ei ole minulle sen mieluisampaa kuin ottaa sinut vastaan uudestaan ja uudestaan, ja kuunnella ajatuksiasi. Rakastan sinua. Kai muistat sen? Älä pelkää tulla luokseni. Olen ilmoittanut sinulle hyvän tahtoni Sanassani. Lue sitä, ja anna Henkeni kirkastaa sitä sinulle. Rakastan sinua. Älä koskaan epäröi tulla luokseni kaikkine asioinesi. Minulle ajatuksesi ovat niin tärkeitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti