Sivut

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Suurperhe

Hei rakas lapseni!

Minulla on sinulle asiaa. Olet lapseni ja rakastan sinua. Älä epäile sanojani. Tiedäthän, että kukaan lapsi ei joudu ansaitsemaan vanhempiaan. Sinunkaan ei tarvitse ansaita lapseuttasi. Olet lapseni, koska olet syntynyt perheeseeni. Se on syntymäoikeutesi.

Perheessäni on niin monenlaisia lapsia, monista eri kulttuureista ja kielistä, mutta kaikkia teitä yhdistää se, että olen uudestisynnyttänyt teidät, ja olen teidän Isänne. Saat olla osa tätä suurta joukkoa. Kaikki perustuu armooni. Rakastin ihmisiä niin paljon, että minun oli uhrattava kaikkeni teidän puolestanne.

Kuuluminen näin suureen perheeseen ei ole aina helppoa. Epäilijät pitivät koko ajatustakin niin hulluna, että uskoivat suunnitelman varmasti epäonnistuvan. Sisarusten välillä on varmasti usein kiistoja. Voi, miten minä kuitenkin toivoisin, että lapseni voisivat olla yhtä minussa. Kunpa voisitte ymmärtää, että juuri yhteys on voimanne. Siksi rukoilin teidän yhteytenne puolesta. Ilman sitä olette heikkoja. Seurakuntani on siis tarkoitus olla voimavara ja turvapaikka.

Rakastan jokaista lastani yhtä äärettömällä rakkaudella ja edessäni kaikki olette tasa-arvoisia. Te ette usein näe asioita kuten minä. Voi, kunpa voisit nähdä suuruuteni ja kirkkauteni, niin kaikki muu menettäisi arvonsa. Sillä ei enää olisi niin suurta merkitystä, kuka saa parhaat paikat edessäni tai kenellä on mitäkin armolahjoja tai kuka opettaa oikeaa oppia. Olen antanut lahjojani, jotta voisit tehdä niillä työtä minulle ja rakentaa valtakuntaani. Valvon Sanaani, että sitä opetetaan oikein. Minulla on kaikki langat edelleen tukevasti kädessäni.

Minä Olen suuri Jumala, jolla on suuri sydän, johon mahtuu koko tämä suuri perheeni. Tahdon olla tämän perheen pää, ja johdattaa kaikki lapseni kotiin luokseni. Kotona saamme olla kaikki yhdessä ja juhlia. Siellä saat huomata, kuinka suunnitelmani oli paras, ja kuinka suuren hinnan olen sinustakin maksanut. Olen luvannut antaa sinulle kaikkea, mitä tarvitset näkyni toteuttamiseen. Näkyni on, että voisit olla rakentamassa seurakuntaani niillä lahjoilla, joita olen sinulle antanut.

Voi, kuinka toivoisinkaan, että voisitte kaikki lapseni olla jo luonani! Minulla on ikävä teitä, samalla tavalla kuin jokainen isä varmasti ikävöi lapsiaan, heidän poissaollessaan. Saat olla omalla tärkeällä paikallasi perheessäni, paikalla, jonka olen valmistanut vain sinua varten. Kaikki lapseni ovat ainutlaatuisia, eikä minulla ole vahinkolapsia. Rakastan jokaista lastai iankaikkisella rakkaudella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti