Sivut

lauantai 30. marraskuuta 2013

Kalenteritekstejä 9

Tahdon, että sinä olet kuiskausetäisyydellä minusta. Minä johdatan sinua ja puhun sinulle. Rakastan sinua, älä pelkää, äläkä murehdi.

****

Minun armoni on sinun osasi. Se peittä kaiken, kattaa kaiken ja kannattelee sinua. Minun armoani on se, että olet lapseni. Minun armoani on se, että saat palvella minua. Minun armoani on se, että elämälläsi on tarkoitus suunnitelmassani. Ole siis levollisella mielellä ja turvaa minun iäti kestävään armooni. 

**** 

Minä olen nähnyt sinun kaipauksesi. Älä ole murheellinen tai levoton, sillä minä vastaan sinulle, ja saat nähdä suuria tekojani elämässäsi. 

**** 

Juuri sinun tarpeesi minä täytän. 
Juuri sinua minä johdatan, askel askeleelta. 
Juuri sinusta minä teen siunausteni välikappaleen. 
Juuri sinut minä olen valinnut kantamaan nimeäni. 
Juuri sinua olen kantanut sydämessäni koko elämäsi ajan. 
Juuri sinun syntisi minä olen sovittanut. 
Juuri sinun syyllisyytesi minä olen ottanut pois. 
Juuri sinua minä olen rakastanut aikojen alusta asti. 
Juuri sinut minä olen kutsunut ja valtuuttanut. 
Minä olen sinun kanssasi, älä siis pelkää!

****

Sinun pitää antaa minulle tilaa! Minä voin täyttää sinut vain, jos olet tyhjä. Minun edessäni voit turvallisin mielin tunnustaa, että olet tyhjä, sillä minä olen rakastava Jumala. Minä tahdon täyttää sinut läsnäolollani. Haluan elää arkipäivässäsi. Tahdon näyttää sinulle, kuinka suuri Jumala minä olen. Minun varaani voit heittäytyä, sillä minä pidän sinusta kiinni. En tarvitse suuria tekojasi, minä tarvitsen tyhjän sydämesi, jonne voin antaa oman elämäni virrata. Anna minun täyttää sinut. Anna minun olla Jumalasi arjessa ja pyhänä!

****

Minä rakastan ja tuen sinua. Pidän sinusta kiinni tiukasti. Et pääse kaatumaan, koska pidän sinua sylissäni. Tahdon sinun olevan lähellä minua. Älä pelkää, minä avaan sinun eteesi oikean oven. Olen sinun kanssasi, kulje rohkeasti siitä ovesta sisään. Tiedän, kuinka peni ja heikko sinä olet, mutta Kaikkivaltias käteni tukee ja vahvistaa sinua oikealta ja vasemmalta, edestä ja takaa. Sinä olet turvassa lähelläni, älä siis pelkää. 

**** 

Minä rakastan sinua ja johdatan sinua. Johdatan sinua käsivarrellani. Älä pelkää, olen ottanut vastaan sinun elämäsi. Minä näytän itseni sinulle. Teen suuria sinun kauttasi. Luota minuun. Minä pidän sinusta huolen. Minä johdatan sinun eteesi haasteita. (Minä itse annan niitä sinulle.) Älä mieti, miten selviäisit niistä. Minä teen työtäni sinussa ja sinun kauttasi. Et ole yksin niissä haasteissa, vaan minä itse olen sinun kanssasi. Älä katso itseesi, älä mieti omia mahdollisuuksiasi. Katso minuun! Minä olen kutsunut sinut. Minä olen valinnut sinut. Minä olen lunastanut sinut. Älä siis pelkää. Mene rohkeasti eteenpäin minun suunnitelmassani! Olen sinun kanssasi!

1 kommentti: