Sivut

torstai 26. joulukuuta 2013

Kalenteritekstejä 10

Minä olen kutsunut sinut palvelemaan. Saat palvella Kaikkivaltiasta Kuningasta, sillä voimalla, jonka minä sinulle annan. Minä kutsun ja valtuutan, annan voiman ja minä olen se, joka vastaa tuloksesta, ja sinä saat olla siunauksena muille.

****

Minä olen kutsunut sinut. Saat palvella Herraa, Kuningasta. Saat jakaa nälkäisille sitä ruokaa, mitä he kaipaavat, ja se ruoka tulee minulta, ei sinulta itseltäsi. 

**** 

Minun rakkauteni sinua kohtaan ylittää kaikki esteet, ne näkymättömät vuoret, jotka olet pystyttänyt sinun ja minun välille. Minä rakastan sinua yli kaiken sen, miän näen sinut, vaikka haluatkin piiloutua. Mutta minä rakastan sinua ja haluan eheyttää sinua ja antaa uuden tarkoituksen elämällesi.

**** 

Minä olen luvannut johdattaa sinua, kun kuljet rukoillen. Minä pidän lupaukseni ja sinä saat nähdä, että minä avaan oven sinun eteesi, josta sinun tulee käydä sisälle. Minä siunaan sinua ja sinun kauttasi monia ihmisiä. Olen sinun kanssasi, ja autan sinua valitsemaan oikein. 

**** 

Katso minuun, sillä minulla on kaikki se voima, kaikki se uskallus ja kaikki se lohdutus, mitä tarvitset. Ilman minua et voi mitään tehdä, sillä minussa on KAIKKI, mitä tarvitset. 

**** 

Minä valloitan sinun sydämesi ja sinun kauttasi minä valloitan sinun naapurustosi, perheesi, työpaikkasi, sukusi ja miänm saan siitä kunnian. Sinä saat olla siunauksena koko lähipiirillesi, kunhan annat minun valloittaa sydämesi.

****

Tahdon käyttää sinua. En tarvitse lahjojasi, vaan tahdon sydämesi. Minä voin moninkertaistaa lahjasi, kun vain saan sinulta luvan. Älä siis katso epäonnistumisiisi tai puutteisiisi, katso minuun ja minun voimaani. Minulle on mahdollista tehdä suuria elämässäsi, lähipiirissäsi. 

**** 

Olen valtuuttanut sinut lähtemään. Mene, minne käsken sinun mennä, ja minä avaan oven eteesi. Saat olla siuauksena niin monille. Saat puhua minun sanojani ja tehdä minun tekojani. 

**** 

Minussa on kaikki voima, mitä tarvitset. Minun kaikkivaltias voimani tukee sinua, iankaikkinen rakkauteni ympäröi sinua ja armoni kasvattaa sinua. Miksi siis murehtia? 

**** 

Minä ohjaan ja varjelen sinua. Älä anna minkään asian pelästyttää sinua, vaan pidä se luottamus, joka sinulla on minuun. Minä olen Kaikkivaltias Jumala, myös sinun elämässäsi. Rakastan sinua!

****

Sinä olet rakastavissa käsissäni, kipuinesi ja iloinesi. Ole siis turvallisella mielellä! Tunnethan rakkauteni sinua kohtaan, ja olethan nähnyt voimani suuruuden!

****

Ei ole niin suurta pimeyttä, jota valoni ei voisi valaista. Ei ole niin suurta vuorta, jota en voisi ylittää. Ei ole niin suurta syntiä, jota vereni ei voi pestä puhtaaksi.

1 kommentti:

  1. Isän kädellä, Isän kädestä...siinä meillä on kaikki!
    Kiitos, Leena, tämän vuoden ihanista teksteistä! Toivottavasti niitä tulee jatkossakin, siunausta elämääsi <3

    VastaaPoista