Sivut

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Suunniteltu

Hei rakas lapseni!

Sydämesi on täynnä ajatuksia, joita en ole sinne pannut. Tahtoisin puhdistaa mielesi, että voisit täysillä palvella minua. Minä rakastan sina! Älä koskaan unohda sitä! Johdatan sinua ja läheisiäsi. 

Tahdon sinun unelmoivan minun unelmiani. Minulla on suuri suunnitelma elämällesi, ja olen luvannut n. miljoona kertaa olla kanssasi joka hetki. Sinun kätesi on kädessäni, ja saat luottaa siihen, että annan sinulle kaiken tarvittavan voiman ja valtuutuksen, kun on sen aika. Olen edelleen Kaikkivaltias, eikä sinun tarvitse ollenkaan epäillä. 

Rakastan sinua niin paljon! Iloitsen sinusta, ja siitä ajatuksesta, että palvelet ja rakastat minua. Olen luonut sinusta kauniin taideteoksen, ja tulet huomaamaan, kuinka saat olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan palvelemassa minua. Johdatan sinua. Älä murehdi huomisesta päivästä, koska Sanani pysyy samana iankaikkisuuteen asti! Älä pelkää, äläkä arkaile, vaan luota siihen, että elämäsi on turvallisissa käsissä. 

Tahdon pitää sinut lähelläni, vaikka sinä joskus haluatkin juosta karkuun. En kuitenkaan päästä sinua niin helpolla, vaan puhun sinulle uudelleen ja uudelleen, koska olet minulle niin tärkeä. Rakas lapseni, en tiedä, miten voisin sen kertoa, kuinka paljon minä sinua rakastan! Olen aikojen alussa jo suunnitellut sinut. Älä siis aliarvioi itseäsi, sillä minä olen suunnitellut sinut niin huolella, Rakas ihana lapseni!

1 kommentti:

  1. sie oot aarre kirjoituksinesi! niiiiiiin lohdullista! kun otan uusia uskonaskelia, koen, että nämä tekstit siunaavat minua :) siunausta sinulle <3

    VastaaPoista