Sivut

tiistai 15. lokakuuta 2013

Kalenteritekstejä 7

Olen valinnut sinut palvelemaan minua. Osoitan sinulle tien, minä valmistan tien eteesi, jotan sinun tulee kulkea. Pidän huolen siitä, että löydät oikean reitin. Luota minun käteeni, joka ohjaa askeleitasi. Saat olla siunaksena muille, sillä minä siunaan sinua ja olen kanssasi.

****

Anna minun Sanani, Rakkauteni pureutua sydämeesi. Ota se omaksesi. En koskaan valehtele sinulle, Sanaani voit aina luottaa. Vastaan sinun rukouksiisi. Tunnen sinut, tiedän kaipuusi. Luota minuun, minä vastaan sinulle ja saat kiittää minua siitä. Rakastan sinua!

****

Ole uskollinen sillä paikalla, johon olen sinut asettanut ja saat nähdä, kuinka siunaan sinua. Odota minin aikaani, ja saat nähdä, kuinka vastaan sinulle. Olen uskollinen ja pidän kaikki ne lupaukset, jotka olen sinulle antanut. Sinä saat totisesti nähdä, kuinka suuri minä olen. 

**** 

Olen ottanut sinut käyttöön, saat elää minulle, minun kunniakseni. Olen asettanut sinuun lahjojani. Olen asettanut ne tiettyä tarkkoitusta varten. Saat olla oikeassa paikassa, sillä johdatan sinua.

**** 

Minä johdatan sinua. Vaikka et näe tietä edessäsi, ota silti askel eteen päin. Luota minuun, sillä Minä Olen sinun kanssasi. Avaan oven sinulle, ja saat huomata, että se olen minä, joka sen avaan. Älä pelkää, sillä minä olen kutsunut sinut. 

**** 

Sinä olet arvokas! Olet kuin kaunis kukka kämmelläni, jota olen vaalinut ja hoitanut ja edelleenkin vaalin, jotta saisit kukoistaa ja heijastaa minun kauneuttani ja tuoksuani. Luota siis minuun, kun myrskytuuli käy ylitsesi tai halla yllättää. Minä suojaan sinua kädelläni! Minä pidän sinusta huolta. 

**** 

Sinun kätesi ovat kuin sidotut, koska pidät kiinni asiasta, josta ei enää kuulu sinulle. Se asia on minulle annettu, päästä siitä irti, niin saat kokea vapauden, jonka kaltaista et ole kokenut aiemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti