Sivut

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Kalenteritekstejä 8

Minä olen kutsunut sinut ja asettanut sinut palvelemaan minua. Ole rohkea, äläkä pelkää, älä arkaile. Minä olen sinun kanssasi!

****

Minä johdatan sinua askel askeleelta, älä siis pelkää. Minä olen sinun kanssasi, enkä jätä sinua koskaan! Minä näen sinun tulevaisuutesi, luota minun Sanaani! Rakastan sinua!

****

Minä ohjaan askeleitasi ja pidän sinusta huolen niin kuin kedon kukistakin ja taivaan linnuista. Älä siis pelkää, sinä saat olla juuri siellä, missä minä tahdon sinun olevan. Rakastan sinua! Minä olen sinun kanssasi!

****

Sinä olet minun omani. Älä pelkää, vaan ole rohkea. Olen kutsunut sinut ja saat kulkea edeltä valmistetuissa teoissa. Ole siis rohkea ja kulje eteen päin, minä varustan sinut matkaan. Saat aina sen, mitä tarvitset! Rakastan sinua!

****

Sinun askeleesi ovat tiedossani, olenhan kulkenut ne kanssasi! Älä siis pelkää, sillä en aio muuttua, vaan teen niin jatkossakin!

****

Minä vahvistan askeleesi, kuljen sinun kanssasi, olenhan kutsunut sinut. Valaisen polun eteesi, askel kerrallaan, älä siis pelkää!

****

Minä tunnen sinun haavasi, sinun kipusi. Minä parannan sinut. Saat kirkastaa kunniaani. Saat kokea rakkauttani ja huolenpitoani. Anna sen ympäröidä ajatuksesi. Anna sen parantaa haavasi. Vastaan sinulle ja annan sinulle rohkeuden ottaa lahjani vastaan. Jos tietäisit, kuinka paljon rakastan sinua, kuinka tärkeä olet minulle, olisi haavasi vain muisto. Tule minun syliini, ja anna minun hoitaa sinua. Älä hae hyväksyntää tämän maailman keskeltä. Älä yritä kelvata maailmalle! Sinä kelpaat minulle, minun rakas rakas rakas lapseni!

****

Minä eheytin sinut, teen sinusta kauniin astian käyttööni, minun kunniakseni. Älä pelkää sitä prosessia, vaan anna minulle lupa tehdä työtä sinussa. Muista, että rakkauteni on kaiken takana.

2 kommenttia:

  1. Voi mitä sulo sanoja suoraan sydämeen...aivan kuin Taivaan Isän puhetta mulle juuri tällä hetkellä....Miten Suuri Rakastava Isä!!!!!! Amen

    VastaaPoista