Sivut

perjantai 8. maaliskuuta 2013

Jumalan rauha

Hei rakas lapseni!

Kirjoitin vain sanoakseni, että rakastan sinua! Olet minulle tärkeä. Mikään ei voi koksaan muuttaa sitä. En luovu sinusta. Niin kauan kuin haluat olla minun lähelläni, pidän sinusta kiinni ja olet turvassa. 

Rakastan sinua epäilyksistäsi ja epäonnistumisistasi huolimatta. En koskaan jätä sinua, vaan kuljen kanssasi jokaisen askeleen. Ei huolta, sillä minä pidän sinusta huolen! 

Old Harry Rocks, Englanti

Ei ole ketään muuta, joka voisi rakastaa sinua niin paljon kuin minä. Minuun voit luottaa, vaikka kaikki muu pettäisikin. Voimani ja rakkauteni tukee sinua, ja saat kokea, kuinka teen ihmeellisiä asioita elämässäsi. Olen kutsunut sinut työtoverikseni, ja tahdon sinun luottavan minuun. Minä luotan sinuun. Ei mitään hätää. Tunnet sen, kuinka henkesi rauhoittuu, kun kuuntelet minun ääntäni. Rauhoitan sinut. 

Rakastan sinua. Ei mikään voi sitä muuttaa, ikinä. Älä koskaan epäile rakkauttani ja suuruuttani. Pidän huolta sinusta, ja opastan sinua. Johdatan sinua uusiin haasteisiin, ja valmistan sinua tehtävääsi varten. Älä hätäile, minä tiedän oikean aikataulun, koska tunnen sinut täysin. Älä pelkää, koska johdatan sinua oikealla kädellän. Olen lähettänyt enkelini varjelemaan jokaista askeltasi. En anna sinun joutua hukkaan. Kaikki elämäsi päivät ovat kädessän ja pidän sinusta huolen. Ei pelkoa, minun tahtoni on hyvä sinua kohtaan. Rakkauteni sinua kohtaan vaatii minua antamaan sinulle vain parasta!

Swanage, Englanti



2 kommenttia:

  1. Voi miten voimaannuttavaa ja siunaavaa,sieluani hoitavaa. Näissä syvyyksissä ja pimeydessä vaeltaessani tarvitsin muistutukseksi juuri näitä sanoja.

    VastaaPoista
  2. kyllä tämä maailma kuiskuttaa monilla suilla meidän korviimme, ettemme kelpaa, ettemme riitä, ettemme ole tarpeeksi! mutta ei anneta sen viedä meidän rauhaamme, rauhaa, jonka Herra on meille luvannut. Hänen lupauksensa on ainoa varma asia tässä maailmassa. meillä on lupa levätä Hänessä, olla Marian asemassa Hänen edessään. haluan tänäänkin nostaa katseeni Vapahtajaani ja pyytää Hänen valtavaa läsnäoloaan minunkin elämässäni! sinunkin elämässäsi! siunausta :)

    VastaaPoista