Sivut

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Älä pelkää!

Hei rakas lapseni!

Minä tosiaan rakastan sinua! Olen kanssasi ja autan sinua. Olen johdattanut askeleitasi, ja teen sen jatkossakin. Avaan sinulle oven uusiin haasteisiin, ja olen kanssasi. Tiedän, mitä teen, koska tiedän, mikä on sinulle parasta. En jätä sinua yksin, vaan olen joka hetki kanssasi. Pidän sinusta huolen, enkä jätä sinua. Saat levätä armossani. 

Johdatan sinua eteenpäin rakkaudessani. Huolehdin sinusta. Saat todella nähdä, kuinka Minä Olen suuri Jumala. Teen ihmeitä ilman määrää, sinunkin elämässäsi. Saat huomata sen. Älä pelkää huomista päivää, älä pelkää ihmisten mielipiteitä, sillä minä olen sinun kanssasi. Kaikki on minun lävistetyissä käsissäni. Saat olla turvassa lähelläni, sylissäni. 

Vahvistan ja rohkaisen sinua kun on aika toimia. Tahdon muistuttaa sinulle, että en koskaan jätä sinua, vaan suunnitelmani on edelleen vedenpitävä. Saat luottaa Sanaani, sillä se on ainoa perusta, jolle voit rakentaa. Rakastan sinua, enkä hylkää sinua. 

Älä pelkää epäonnistumista tai tappiota, sillä voin kääntää kaiken voitoksi. Minulle on kaikki mahdollista. Älä ollenkaan pelkää. Käteni on kädessäsi, ja tuen sinua. Kun et jaksa kävellä, minä nostan sinut syliini, ja kannan sinua. Älä siis pelkää, elämäsi on iankaikkisilla käsivarisillani. 

Olet aarteeni, ja käsittelen sinua sen mukaisesti. Älä unohda Sanaani, vaan luota minuun. Anna Sanani tehdä työtä sinussa, ja saat olla ase kädessäni. Käytän sinua ja johdatan sinua. Teen työtäni kauttasi. Älä pelkää, sillä Minä Olen aina kanssasi. Olen uskollinen Jumala, enkä koskaan petä sinua. Pidän AINA lupaukseni, älä siis pelkää! Minuun voit luottaa, kun kaikki muu kaatuu. Seison rinnallasi ja varjelen sinua. Älä pelkää, Minä Olen sinun kanssasi, tänään, huomenna ja iankaikkisesti! Rakastan sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti