Sivut

perjantai 19. marraskuuta 2010

Suunnitelma

Hei rakas lapseni!


Minä haluaisin käyttää sinua työssäni. Minulla on mahtava suunnitelma elämällesi. Tiedän, että olen sanonut sen aiemminkin, mutta tiedän myös, että epäilet sitä. Tiedän, mitä aiot sanoa. Tiedän, että tunnet joskus alemmuutta ihmisten edessä, ja haasteet pelottavat sinua. Tiedän myös, ettet aina usko voivasi täyttää vaatimuksiani. Tiedätkö, minä tunnen sinut täydellisesti. Kun kutsuin sinut yhteyteeni, ja annoin syntisi anteeksi, tiesin jo silloin, millainen sinä olet. Miksi olisin antanut sinulle tehtävän, jos olisin ajatellut, ettet voi sitä täyttää? Sinun ei tarvitse epäillä minua ja minun sanojani, sillä minä seison aina sanojeni takana. 

Kun annoin sinulle tehtävän, minä uskoin sinuun. Sinähän voit aina lisätä minun voimani omiin voimiisi. Vasta sen jälkeen voit realistisesti arvioida mahdollisuuksiasi. Tiedätkö ystäväiseni, minulle on kaikki mahdollista. Voit lukea ihmeteoistani Sanastani. Samalla voimalla tahdon vaikuttaa sinun elämässäsi.

Tiedätkö, ihmiset arvioivat toisiaan ja itseään aivan väärin perustein. Minä katson sinun sydämeesi, sillä tunnen sinut, ja näen salaisimmatkin ajatuksesi. Tunnen sinut paremmin kuin sinä itse, sillä minähän olen luonut sinut. Oletko koskaan miettinyt, mitä ajattelin, kun loin sinut ja suunnittelin elämääsi ja persoonaasi? Minä iloitsin sinusta, ja ajattelin hymyillen, kuinka sinä olisit minun ihana lapseni, joka rakastaisi minua ja jakaisi kanssani kaikki elämän ilot ja surut. 

Täydellinen rakkaus karkottaa kaiken pelon. Minä Olen täydellinen Rakkaus. Minussa ei ole pelkoa, joten sinunkaan ei tarvitse pelätä lähelläni. Kun olet antanut elämäsi ohjakset minulle, niin minä olen voimallinen pitämään niitä. Tiedän, että sinua voi huolestuttaa huominen päivä, tulevaisuus, josta et tiedä mitään. Haluan sanoa sinulle, että minä olen sielläkin sinun kanssasi. Minä Olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti, sinähän tiedät sen. Olen luvannut olla sinun kanssasi aina maailman loppuun asti, ja minä pidän aina lupaukseni. 

Minä tiedän, millainen tulevaisuus sinua odottaa, se on kaikki rakastavassa kädessäni. Olet usein kysynyt, miksi en kerro sinulle suunnitelmaani. Usko pois, näin on parempi. Haluan, että sinä luotat sanoihini. Jos et luota minuun, et tule jaksamaan. Tiedät, että oma voimasi on heikko vihollisen edessä. Minun enkelini vartioitsee sinua, ja Henkeni muistuttaa läsnäolostaan sydämellesi. 

Et voi tehdä mitään, mikä tuottaisi minulle pettymyksen. Älä pelkää sitä. En tarvitse ihmeellisiä lahjoja tai ansioluetteloita, vaan minä tarvitsen kuuliaisia sydämiä. Olen löytänyt sinussa etsimäni. Annan sinulle kaiken tarvittavan, että voit tehdä minun tahtoni. Älä koskaan unohda, että rakastan sinua. Älä aliarvioi rakkauteni voimaa ja suuruutta, äläkä pelkää omistaa sitä itsellesi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti