Sivut

lauantai 11. joulukuuta 2010

Isän kunniaksi

Hei rakas lapseni,

Minä olen luvannut antaa apuani sinulle joka päivä. Olen luvannut, että saat nähdä kirkkauteni omassa elämässäsi. Tärkeämpää kuitenkin on, että sinun läheisesi näkeavät minut sinussa. Olen tehnyt sinusta ihmisen, ihmisen rinnalle. Minä tahdon näkyä sinun elämäsi kautta. 

Kun tein suunnitelman pelastaa tämä maailma, päätin antaa sanansaattajan tehtävän sinulle, enkä enkeleille tai muille yliluonnollisille olennoille. Käytän kyllä edelleen enkeleitä viestinviejinä, mutta vastuu on sinulla. Tiedätkö, minun elämäni sinussa puhuttelee läheisiäsi enemmän kuin se, että kokonainen enkelikuoro tulisi laulamaan minun kunniaani. Tiedän, että olet vajavainen, ja teet virheitä. Juuri sen vuoksi kirjoitankin sinulle: Minä Olen sinun kanssasi. Suunnitelmani on vedenpitävä. 

Enkelit, niin uskollisia palvelijoita kuin ovatkin, eivät voi ymmärtää pelastuksen syvyyttä. He eivät voi samalla tavoin ylistää minua kuin sinä , jonka olen omalla verelläni pelastanut. Sinä tiedät, kuinka paljon sinun uusi elämäsi on minulle maksanut. Tiedät, kuinka mahdottomalta se kuulostaa. Tiedät, miten eläää minun seurassano. Olet minun todistajani, siellä missä liikut, koska olen laittanut sinuun sinettini, Pyhän Hengen. Hän puhuu elämäsi kautta monille, niin monille. Et tiedäkään kuinka paljon. Sinun vajavaisuutesi kautta minun elämäni pääsee näkyviin, kuten Paavali jo kirjoitti, minun voimani tulee esiin heikkoudessa. Kun olet heikko ja riippuvainen minusta, voin käyttää sinua voimakkaana aseena pimeyttä vastaan. Avainsana on riippuvaisuus minusta. 

Olen nähnyt hyväksi antaa sinulle elämän ja yltäkylläisyyden minun luonani. Haluan, että sinä olisit kutsumassa muita siihen yltäkylläisyyteen. Nyt sanot, ettei elämäsi aina niin yltäkylläistä ole, aina saa olla miettimässä, miten tulee toimeen, tai eteen tulee muita hankalia tilanteita. Minun yltäkylläisyyteni on armoni. Sitä et voi saada muualta. Siinä on kaikki, mitä tarvitset. Minun armossani on sinulle kyllin. Kun ymmärrät tämän, olet parempi ihminen? Ei!! Kun ymmärrät, kuinka suuri on minun armoni sinua kohtaan, huomaat, että muuta ei tarvitakaan.

Oman pienuutensa ja tunnustaminen minun edessäni on aina terveellistä. Minä Olen suurempi kuin pelkosi. Minun mahdollisuuteni ovat suuremmat kuin osaat koskaan ajatella. Minä rakastan sinua, ja hoidan haavojasi, joita olet matkan varrella saanut. Minä tunnen sinun arpesi paremmin kuin sinä itse. Älä siis pelkää, kaikki on turvallisissa käsissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti