Sivut

lauantai 23. lokakuuta 2010

Minulla on unelma

Minulla on unelma, 
suuri unelma sinun elämällesi.

Minulla on unelma, 
että sinä olisit kerran taivaassa minun kanssani.

Minulla on unelma, 
että sinä olisit onnellinen minun luonani.

Minulla on unelma, 
että sinä keskustelisit minun kanssani.

Minulla on unelma, 
että sinä kuuntelisit minun ääntäni enemmän kuin televisiota, ystäviäsi, perheesi jäseniä tai työtovereitasi.

Minulla on unelma, 
että saisin antaa sinulle lahjoja ja siunauksiani.

Minulla on unelma, 
että voisin käyttää sinua arkielämäsi keskellä.

Minulla on unelma, 
että voisin käyttää sinua seurakuntani keskellä.

Minulla on unelma, 
että minä voisin olla osa sinun elämääsi niin kuin paras ystäväsi tai perheen jäsenesi.

Minulla on unelma, 
että sinä olisit mukana siinä työssä, jota teen tässä maassa ja kaupungissa.

Minulla on unelma, 
että sinä voisit nähdä lähimmäisesi, perheen jäsenesi ja työtoverisi niin kuin minä heidät näen.

Minulla on unelma, 
että sinä kertoisit minulle sinun unelmistasi.
Minulla on unelma, 
että sinä voisit ylistää ja kiittää minua siitä kaikesta mitä olen sinulle antanut, ja kaikesta, mitä Minä Olen.

Minulla on unelma, 
että sinä saisit kulkea ilman katkeruuden taakkaa ja antaa kaiken kokemasi vääryyden anteeksi, 
niin kuin minä olen antanut sinulle kaiken anteeksi.

Minulla on unelma, 
että sinä voisit nähdä itsesi niin kuin minä sinut näen: pelastettuna, arvokkaana, minun lapsenani.

Minulla on unelma, 
että voisin opettaa sinua Sanani kautta.

Minulla on unelma, 
että sinä voisit oppia tuntemaan minua vielä paljon paremmin.

Minulla on unelma, 
että sinä voisit oppia luottamaan minuun ja minun Sanaani enemmän.

Minulla on unelma, 
että voisin puhua sinulle Sanani kautta paljastamalla sinulle sieltä suuria salaisuuksia.

Minulla on unelma,
että sinä antaisit minulle luvan tehdä työtä sinun sydämessäsi.

Minulla on unelma, 
että voisin voidella ja valtuuttaa sinut tehtävään, jonka tahdon sinulle antaa, minun seurakunnassani.

Minulla on unelma, 
että minä voisin siunata sinua ja sinun kauttasi monia ihmisiä.

Minulla on unelma, 
että sinun kätesi olisi aina minun kädessäni.

Minulla on unelma, 
että minä voisin tehdä ihmeitä ja näyttää valtasuuruuteni sinun elämässäsi.

Minulla on unelma, 
että sinä rakastaisit minua enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti