Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

Minä Olen valinnut sinut

Hei rakas lapseni!

Avaan sinulle oven, koska rakastan sinua. Annan sinulle voimani siihen työhön, johon olen sinut kutsunut. Odota aikatauluani. MINÄ avaan sen oven sinulle.

Olen nytkin kanssasi, ja johdatan sinua. En anna sinun joutua häpeään. En jätä sinua, vaan pidän sinusta huolen. En koskaan ole kaukana, vaan asun sydämessäsi. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella.

Älä ole kärsimätön, sillä vastaan sinulle, kun on sen aika, ja se aika on pian. Älä murehdi huomisesta päivästä, sillä näytän sinulle parhaan tien. Sinä kyllä tiedät sen. Olen antanut sinulle lahjojani. Tahdon, että jaat muille siitä, mitä olet saanut. Tahtoni on hyvä sinun elämällesi. Rakastan sinua. Saat olla rauhassa. Iloitsen sinusta ja teen sinusta ihmisten kalastajan. Saat tehdä työtä sillä lahjalla, jonka olen sinulle antanut. Et vielä voi nähdä suunnitelmaani, mutta luota minuun, ja ota uskossa askel eteenpäin. Kaikki päiväsi ovat kädessäni. Saat täysillä luottaa siihen, että minä johdatan sinua, enkä anna sinun joutua häpeään. 

Minä pidän huolta sinusta myös taloudellisesti. En koskaan jätä sinua yksin pimeään, vaan saat aina olla siellä, missä minäkin olen, juuri oikeassa paikassa. Saat vielä nähdä, kuinka mahtava suunnitelmani on, ja saat kiittää minuanäistä päivistä, joina olen kasvattanut ja opettanut sinua. Rohkeutta lapseni, minä olen valinnut sinut. 

Minä tahdon antaa sinulle rikkaan elämän, vaikkakin vaikean. Tiedät, kuinka vaikeaa elämä voi joskus olla. Minä olen kuitenkin koko ajan kanssasi, älä siis pelkää. Johdatan sinua ja enkelini varjelevat jokaista askeltasi. Pidä korvasi auki, ja kuuntele ääntäni. Puhun sinulle sanoja, jotka saavat sinut elämään. Olen sytyttänyt tuleni sydämeesi, ja olen iloiten katsellut, kuinka se liekki kasvaa ja kasvaa. Monet saavat oppia tuntemaan minut aivan uudella tavalla sen liekin kautta. 

Minä olen valinnut sinut kantamaan ristin. 
Minä olen valinnut sinut osoittamaan tietä minun luokseni. 
Minä olen valinnut sinut kuuntelemaan ääntäni.
Minä olen valinnut sinut ennen kaikkea rakastamaan.
Minä Olen valinnut sinut. Älä unohda sitä.

Minä pidän sinusta huolen. Saat tuntea läsnäoloni elämässäsi, ja saat olla siunauksena niin monille. Älä siis pelkää, Minä Olen sinun kanssasi!

3 kommenttia:

  1. Koen, että sain tästä vastauksen tänään sekä itselleni, että puolisolleni esittämiini kysymyksiin. Mitä minä tulevaisuudessa teen, olkoon se täysin Isän kädessä. Siihen tahdon nojautua koko painollani! Kiitos sinulle ihanasta tekstistä ja Iskälle, joka sen on sinun kauttasi kirjoittanut!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kun kerroit! Tämä teksti on sellainen, jonka oon joskus itelleni saanut. Mietin ennen kirjoittamista, että kirjoitanko sen tänne vai en. Mutta kiitos rohkaisusta, että se puhutteli myös sua ja ehkä muitakin ihmisiä. :)Siunauksia!

    VastaaPoista
  3. Ihana teksti sikäli, että siinä johdatus ja ristinkantaminen kulkevat käsi kädessä.

    VastaaPoista