Sivut

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Tahdon olla kanssasi

Hei rakas lapseni!

Rakastan sinua, ja tahtoni on hyvä sinua kohtaan. Voin auttaa sinua ja pitää sinusta huolen, mutta sinun tulee olla kuuliainen minulle. Lue Sanaani, ja tottele minua.Voin johdattaa sinut tilanteisiin, joita et ole koskaan kuvitellut. Suunnitelmani sinua kohtaan on paras. Voit luottaa arvostelukykyyni ja kykyyni hoitaa asioitasi. Olet minulle rakas ja tärkeä. Käytän kaikki mahdollisuuteni todistaakseni sinulle, kuinka rakastan sinua, ja pidän sinusta huolta. 

Tiedän epäilysi ja pelkosi. Tiedän myös, että haluat elää puhdasta elämää minulle. Minä Olen sinun kanssasi, ja autan sinua. Jos vain voisit nähdä, kuinka olen auttanut sinua tähän asti. Olen kantanut sinua niin monta kertaa. Käteni on voimakkaampi kuin voit edes aavistaa. Tahdon olla kanssasi kun sinua pelottaa. Tahdon pitää kädestäsi kiinni, kun tarvitset tukea. Tahdon olla rinnallasi, kun olet iloinen, ja tahdot jakaa onnesi kaikille. Tahdon olla kanssasi, kun kukaan muu ei jaksa. Olen luvannut tehdä sen, koska rakastan sinua. Olet minulle niin tärkeä. 

On monia asioita, jotka erottavat sinut minusta. On kiirettä, velvollisuuksia ja vääriä ajatuksia. Tahtoisin kuitenkin, ettet epäröisi tulla luokseni edes silloin, kun sinua pelottaa tai nolottaa. En tuomitse sinua, vaan odotan, etttä saisin antaa sinulle anteeksi, kun olet rikkonut minua vastaa. Olen rakastanut sinua niin paljon ja uhrannut vuoksesi kaiken, etten tahdo jättää työtäni puolitiehen. Tahdon valmistaa sinusta astian käyttöön, johon sinut suunnittelin. Niin, rakas lapseni, minulla oli suunnitelma jo kauan ennen kuin synnyit, kuinka voisit kirkastaa nimeäni. Tahdon elää sinussa ja kirkastaa itseni sinun elämäsi kautta. Se on minun tahtoni.

Pidän AINA kiinni lupauksistani, enkä koskaan petä sinua. Ihmiset voivat olla häilyväisiä ja epäluotettavia, mutta minun Sanani eivät koskaan katoa, eikä armoliittoni horju. Minä Olen Herra, sinun Jumalasi, ja sen minkä olen puhunut, sen minä toteutan, koska minulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

1 kommentti:

  1. Tuo sama asia, Jumalan kaipuu, että me haluaisimme olla lähellä Häntä ja Hänen käytössään, on ollut minulla mielessä tämän syksyn ja alkaneen talven aikana. Koen asian tosi tärkeäksi tänä päivänä ja tässä maailmanajassa. Uskon, että Hän kutsuu meitä, omiaan tänään yhteyteensä väkevästi. Hän haluaa varustaa meitä työtovereikseen!!! Siunausta sinulle!

    VastaaPoista