Sivut

lauantai 24. marraskuuta 2012

Täyteen vapauteen

Hei rakas lapseni!

Olen odottanut sitä hetkeä, että saisin puhua sinulle tärkeästä asiasta, joka on mielessäni. Elämälläsi on tarkoitus, älä tuhlaa sitä! Sanot, että omapahan on elämäsi, kuitenkin pyydän sinua kuuntelemaan minua. Minulla on sinullekin suunnitelma, jota et osaa edes kuvitella. En tahdo muuttaa sinua sellaiseksi, jota et ole. Tahdon kasvattaa sinusta lapseni, täyteen aikuisuuteen. Älä katso ympärillesi, katso minuun.

Rakastan sinua, enkä tahdo kahlita sinua, niin kuin tunnut luulevan. Olen tullut vapauttamaan vangittuja ja varmistamaan, että sinun ei tarvitsisi elää vankeudessa. Miksi tahdot sitoa itsesi uudelleen? Tahdon antaa sinulle niin paljon enemmän kuin osaat edes pyytää. On totta, etten arvioi asioita ihmisten näkökulmasta. En arvosta korkealle sellaisia asioita, joita tämä maailma pitää menestymisen merkkeinä. Arvostan ennen kaikkea sydämen menestystä, joka tulee nöyryydestä ja kuuliaisuudesta minun Sanalleni. Sydämesi on luotu minua varten, ja se tulee aina kaipaamaan läsnäoloani. 

Vaikka et uskoisikaan minua, en silti lakkaa puhumasta sinulle. Tiedät sen. Olet joskus vihainen minulle, ja kestän kyllä sen. Kestän kapinasi, enkä kaadu, vaikka et tottelisikaan minua. Mietipä tätä hetkinen. Rakkauteni ei muutu, vaikket ottaisikaan sitä vastaan. Tahdon silti sinun luottavan minuun ja uskovan puhettani. Opit kyllä pidemmänkin kaavan kautta, mitä armoni ja rakkauteni oikeasti tarkoittaa, mutta tahtoisin säästää sinun sydämesi niin monelta turhalta särkymiseltä.

Tarvitset minua, vaikka uhoat, että selviät hienosti ilmankin. Armoni on ainoa, joka riittää sinulle. Oletko koskaan miettinyt, missä olisit ilman armoani ja varjelustani? Tiedän sen. Olen tahtonut varjella sinua ja osoittaa sinulle suurinta rakkautta, mitä koskaan kukaan voi kenellekään osoittaa, vaikka jo aikojen alussa näin kapinasi ja vihasi. Rakastin sinua jo silloin, ja rakastan edelleen, sillä samalla iankaikkisella rakkaudella. Älä unohda sitä, kun pohdit elämäsi suuntaa. Tahdon opastaa sinulle tien rikkaampaan elämään kanssani. Älä anna kenenkään viedä sinulta sitä mahtavaa siunausta, jonka olen sinulle suunnitellut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti