Sivut

torstai 8. marraskuuta 2012

Käytössä

Hei rakas lapseni!

Minulla on ollut sinua ikävä! Olen seurannut elämääsi ja iloinnut kanssasi, kun olet ollut iloinen. Olen sinannut sinua ja antanut sinulle niin monia lahjoja. Tahdon nyt, että laitat lahjasi käytäntöön, ja käytät niitä palveluksessani. Kun siunaan sinua, on tarkoituksenani paitsi tuottaa sinulle hyvää, niin myös muille ihmisille. En koskaan siunaa sinua vain siksi, että saisit yksin nauttia siitä. Katson asioita aina laajemmasta näkövinkkelistä. Tarkoitukseni on pelastaa tämän maailman ihmiset, ja saat olla siinä välikappaleena.

Olen suunnitellut kaiken niin tarkasti. Olen päättänyt käyttää sinua sen suunnitelman toteuttamiseen. Rakastan sinua, ja siksi voit luottaa siihen, että johdatan sinua vain hyvään. En ole koskaan pettänyt lupauksiani. Miksi siis pettäisin nyt? Olen Kaikkivaltias, ja voit luottaa siihen, että toimin aina kaikkivaltiuteni mukaan. Minulle on mahdollista käyttää sinua, vaikka sinusta ei siltä tuntuisikaan. Mahdollisuuteni ovat nimittäin rajattomat. Kaikki asiasi ovat kädessäni ja Minä Olen voimallinen pitämään kaikesta huolen. Sinun ei tarvitse huolehtia, kuinka toteutan Sanani. Anna minun tehdä se. 

Mielessäsi on monia epäilyksiä ja sinua pelottaa. Olen kuitenkin suurempi kuin pelkosi. Lupaukseni on, että minä pidän sinusta huolen. Kun katsot elämääsi taaksepäin, etkö hämmästy siitä, kuinka Minä Olen pitänyt sinusta huolen tähän asti? Olen johdattanut sinua epäilyksistäsi huolimatta. Olen seissyt rinnallasi ja auttanut sinua. Kun olet ollut liian väsynyt kulkemaan, olen kantanut sinua, ja antanut sinun levätä sylissäni. Joskus taas olemme yhdessä rientäneet nopeasti eteenpäin. Rakastan sinua, kun sinä luotat minuun ja saan pitää sinua lähelläni. Armoni ja rakkauteni eivät ole muuttuneet, koska Minä Olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Sydämesi on kädessäni, koska olet sen minulle antanut. Minä olen ottanut sen vastaan. 

Nyt tahdon alkaa toteuttamaan kaikkea sitä, mitä olen sinulle puhunut. Sinulla ei ole syytä murehtia huomisesta päivästä, sillä voit luottaa minuun, joka olen tuonut sinut vaikeuksien halki tähän hetkeen. Kun vien sinut perille, ja kun katsot silloin taaksesi, ylistät minua, kuinka ihmeellisiä asioita olen elämässäsi tehnyt. Johdatan sinua, koska olen luvannut sen tehdä. Uskalla rohkeasti riippua lupauksissani kiinni, niin voin yllättää sinut rakkaudellani. Rakastan sinua!

3 kommenttia:

  1. Hei! Olen välillä poikennut blogissasi ja olisin kiinnostunut tekstien "lähteestä". Koetko, että sinulla on profetoimisen armolahja ja jaat täällä blogissa saamiasi tiedon ja rohkaisun sanoja suoraan Jumalalta? Vai ovatko tekstit ihan itse tuottamiasi toisille iloksi ja lohduksi? Kauniita tekstejä ovat, mutta olen miettinyt, ovatko ne "Jumalan puhetta" vai sinun? Jos kyseessä on profetointi, voitko kertoa, kuinka lahja sinulla toimii ja milloin olet saanut sen? Siunaavin terveisin kaimasi Leena

    VastaaPoista
  2. Hei! Kiitos kysymyksestä. Olen itse kokenut saaneeni nämä tekstit Jumalalta, tosin tiedän olevani ihminen, joten minunkin sanoja on joukossa mukana. :) Rukoukseni on, että se mitä on Jumalasta, saisi jäädä puhuttelemaan ja tekemään työtä lukijoiden sydämissä, ja se mikä on minusta, saisi painua taka-alalle ja unohtua.

    En ole ihan varma, milloin olen saanut profetoimisen lahjan. Olen aina kirjoitellut kaikenlaista, runoja yms. Yleensä aina menin jonnekin hiljentymään ja kirjoittamaan ajatuksia, joita nousi mieleen. Siksi kirjoittaminen on mulle luonnollista. Kun olin Isossa Kirjassa Team Action -kurssilla (1999-2000), ja meillä oli tulossa lähtö seurakuntaharjoitteluun, sain rukouksen aikana ajatuksia mieleeni, ja kirjoitin (tuttuun tapaan) ne ylös. Kaverini sitten sanoi, että tämähän on profetia. Sitten itsekin huomasin, että niinpäs onkin. Se oli ensimmäinen profetia, jonka tiedän saaneeni. Mutta mulla lahja toimii niin, että tosiaan lähinnä rukouksen aikana ajatuksia nousee mieleeni, jotka sitten kirjoitan ylös. Koen itse pienuutta lahjan käytössä, mutta onneksi Jumala on armollinen. :)

    VastaaPoista