Sivut

sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Kalenteritekstejä 20

Tässä seuraava osa sarjasta Kalenteritekstejä: 

****

Ole uskollinen, sillä minä, joka olen sinut kutsunut, en muutu. Katso minuun, sillä minä olen sinun voimasi, viisautesi ja rakkautesi lähde. 

***

Minä avaan sinulle oven, josta saat luottavaisin mielin kulkea. Älä pelkää, äläkä vertaa itseäsi muihin. Sinulla on oma tehtäväsi. Minä siunaan sinua, ja sinun kauttasi niin monia. Anna sen siunauksen levitä! 

***

Minä olen rakastanut sinua iankaikkisella rakkaudellani. Se ei ikinä muutu, joten voit rakentaa elämäsi sen totuuden varaan. Älä ole peloissasi, vaan katso minuun luottavaisin mielin. Johdatan sinun askeleesi ja siunaan matkasi, älä siis pelkää.

*** 

Olen luvannut sinulle, että johdatan sinua, ja olen ollut sinulle uskollinen tähän asti. Olen edelleen uskollinen sinulle. 

***

Kun katsot taaksepäin, saat nähdä, kuinka ihmeellinen johdatukseni ja siunaukseni on ollut. Minä olen edelleen sama kuin entisinä päivinä. Luota siihen, että kanssasi on iankaikkinen Jumala, ja sinua kannattavat kaikkivaltiaan kädet. 

***

Minä olen antanut sinulle lupauksen, että minä pidän sinusta huolta. Saat olla oikeassa paikassa, sillä mnä olen kutsunut sinut. Älä pelkää, minä autan sinua. Saat kokea, että kun minä avaan oven, sitä ei kukaan voi sulkea. Ole siis turvallisella mielellä. 

***

Olenhan luvannut sinulle pitää sinusta huolta. En ole unohtanut sinua, vaan olen sinun kanssasi. Älä pelkää, rakastan sinua enemmän kuin voit kuvitella. En jätä sinua! Saat nähdä, kuinka siunaan sinua ja sinun kauttasi muita. Ole turvallisella mielellä. 

***

Minä olen valmistanut sinulle tien. Minä olen mennyt jo edeltä, älä siis pelkää. Minä olen sinun kanssasi.

***

Minä annan sinulle rauhan. Ole turvallisella mielellä, sillä tie edessäsi on auki. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti