Sivut

perjantai 20. tammikuuta 2012

Muistutus

Hei rakas lapseni

Käteni on elämäsi yllä, ja minä siunaan sinua rakkaudellani ja läsnäolollani. Minä Olen sinun kanssasi. On totta, ettet aina huomaa sitä, mutta se johtuu siitä, että katsot vain luonnollisilla silmilläsi, etkä huomaa voimaani, joka voisi vapauttaa sinut.

Minun voimani on mahtava voimavara elämääsi, jos vain uskallat heittäytyä sen varaan. Jos uskallat luottaa siihen, että Minä Olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti, kaikki on hyvin. Olen Kaikkivaltias myös huomenna. Anteeksiantoni ja armoni eivät lopu tähän päivään, vaan saat huomennakin tulla ristini luo pyytämään anteeksiantoa, ja minä annan anteeksi. Minun Sanani eivät koskaan katoa, tiedät sen. Voimani ja uskollisuuteni pysyvät lujina tukipilareina elämässäsi, vaikka muut tuet väistyisivätkin. Tiedät sen sisimmässäsi, mutta sinulla on vain huono muisti. 

Tahtoisin, että lapseni voisivat elää sellaista elämää, että he voisivat aina muistaa, kenen lapsia he ovat ja kenelle he kuuluvat. Minä rakastan jokaista lastani, ja suunnitelmani pätee jokaisen kohdalla. On asioita, jotka sotivat tahtoani vastaan elämässäsi. On syntiä, joka estää sinua tulemasta luokseni ja peljoa, joka estää näkemästä suuruuttani.

Jos voisit nähdä minun mahdollisuuteni, kulkisit rohkeasti eteenpäin. Sinun ei kannata katsoa omiin mahdollisuuksiisi, koska niissä ei ole paljoakaan hurraamista. Tunnet usein olevasi heikko ylivoimaiselta tuntuvan tehtävän edessä. Kuitenkin Henkeni sydämessäsi yrittää jatkuvasti muistuttaa, kuinka Minä Olen suurempi kuin mikään ympärilläsi oleva vaikeus tai este. 

Voimani on aina käytettävissäsi, kuitenkin niin, että saat aina luottaa arvostelukykyyni, kun minä johdatan sinua erilaisiin tilanteisiin. Vaikka minä johdatankin sinua voitosta voittoon, joudut käymään vaikeiden tilanteiden läpi. Et aina saa tietää, milloin kohtaat suurimman voittosi. Minun näkökulmani on silloinkin eri kuin sinun. Tahdon toki rohkaista sinua Sanani ja Henkeni kautta, samoin kuin sitä kautta, että saat nähdä työsi hedelmää.

Minun edessäni kaikki työ on samanarvoista. Älä koskaan aliarvioi saamaasi tehtävää, koska minä olen sen sinulle antanut. Tiedän, mitä teen, ja katson asioita aina erilailla kuin ihmiset. Näen ihmisten sydämeen. Minä näen, mitä sinun sanasi, tekosi ja elämäsi vaikuttavat, vaikka kukaan muu ei sitä näkisi. Minä olen kutsunut sinut kantamaan hedelmää minulle. Olen varma, että työsi kantaa hyvää, minun mieleni mukaista, hedelmää. Minun uutta luova voimani saa sen aikaan.

2 kommenttia: