Sivut

perjantai 13. tammikuuta 2012

Armo

Hei rakas lapseni

Minä en ole koskaan unohtanut sinua. Olen seissyt rinnallasi, vaikka oletkin kompastunut ja kaatunut ja liannut itsesi. Tahdon puhdistaa sinut, jotta voisin käyttää sinua uudella tavalla. Tahdon nostaa sinut jalkeille ja kantaa sinua käsilläni. Tahdon parantaa haavasi ja kuulla äänesi. 

Koet olevasi täysin epäonnistunut ja hylkiö. Olet kuitenkin rakas lapseni. Sydämeni on edelleen täynnä rakkautta ja armoa sinua kohtaan. Tiedän, ettet ansaitse sitä, että antaisin sinulle uuden mahdollisuuden. Sitä tarkoittaa sana ARMO. 

En koskaan jätä sinua, jos haluat vain pysyä luonani. Käteni tukee sinua kaikilla teilläsi. Tiedän, että epäilet sanojani. Olet monesti saanut kokea hyljeksintää ja ylenkatsetta. Tiedän, että olet tavannut monia armottomia ihmisiä. Minulla on kuitenkin hyvät ajatukset sinua kohtaan, edelleen. Minä annan anteeksi ja rakastan sinua. sinun ei tarvitse pelätä, että hylkäisin sinut niin kuin monet ihmiset ovat tehneet. Minä pysyn uskollisena sinulle!

Tiedätkö, olen lunastanut sinut niin kalliilla hinnalla, etten tahtoisi sen menevän hukkaan. Olen armahtanut sinut, ja antanut sinulle pyhän nimeni. Tahdon sinun muistelevan kaikkia niitä siunauksia, joita olen antanut. Rakkauteni ei lopu epäonnistumisiisi tai lankeemuksiisi. Rakkauteni on ikuinen, ja se kestää. Olen nimittäin sama aina ja ikuisesti. Vaikka tiedän, kuinka heikko olet, ja tiedän sen, kuinka helposti lankeat, minä uudelleen ja uudelleen tahdon nostaa sinut jaloillesi. Luotan sinuun, ja tahdon sinun luottavan myös minuun. 

Tahdon vahvistaa jalkasi ja antaa sinulle uuden näyn siitä, kuinka suuri minä olen. Kun näet rakkauteni suuruuden, et voi unohtaa sitä näkyä. Annoin kaikkeni puolestasi kun kuolin ristillä, ja sinä olet minulle mittaamattoman arvokas. Olet minun rakkaani. Tiedän, että tämä kuulostaa uskomattomalta, mutta lue Sanastani, kuinka monta kertaa lupaan pitää sinusta huolen, ja kuinka monta kertaa tunnustan suuren rakkauteni sinua kohtaan! Minä en valehtele sinulle, vaan minä olen luotettava. Minä en KOSKAAN jätä sinua yksin. Tahtoisin saada sinut ymmärtämään, että minussa on kaikki mitä tarvitset voimakkaaseen elämään.Minä olen voimallinen pitämään sinut pystyssä ja johdattamaan sinut taivaan kotiin, minun luokseni. Älä siis pelkää, minä pidän sinusta huolen, sillä Minä Olen Uskollinen Jumala!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti