Sivut

lauantai 14. syyskuuta 2013

Kalenteritekstejä 6

Minä olen puhunut sinulle jo vuosien ajan. Rakastan sinua, enkä päästä sinua irti. Olet omani! Olen kutsunut sinut yhteyteeni, palvelemaan. Avaan sinulle oven, joka oikeasti johtaa johonkin uuteen. Näytän sinulle tien. Usko minuun/-a! Olet minulle rakas!

Rakastan sinua, olen kutsunut sinut. Sinun tulevaisuutesi on kädessäni. Älä siis pelkää, älä murehdi. Minä johdatan sinua askel askeleelta, kaikilla elämäsi alueilla. Katso minuun, älä itseesi. Minä olen sinun Herrasi, luota minuun!

Sinä olet minulle niin rakas. Rakastan sinun palvelualtista sydäntäsi, kuulevia korviasi, sinun iloasi ja lempeyttäsi. Minä olen luonut sinut, uskothan, että minä tiedän, mitä teen! Minä tiedän, mihin kaikki elämäsi palaset kuuluvat. Ne ovat minun kädessäni. Olet rakas!

Älä pelkää, sillä minä olen kanssasi. Johdatan askeleesi. Olen kuullut rukouksesi ja vastaan sinulle. Luota minuun!

Älä pelkää! Siunaukseni on ylläsi, minä vahvistan askeleesi. Annan sinulle, mitä sinä tarvitset, myös huomenna. Luota minuun! Älä pelkää, älä murehdi, vaan katso minuun!

Älä kiirehdi minun suunnitelmani edelle! Uskothan, että minä tiedän tarpeesi, ja tulen ne täyttämään. Rakastan sinua! Jos vain tietäisit, kuinka tulen sinua käyttämään... Täytän sinut rakkaudellani ja ilollani. Käytän sinua ja teen kauttasi suuria!

2 kommenttia:

  1. voi Leena! ihanaa tekstiä! Iskä rakastaa meitä jokaista ja jokaista hän haluaa myös käyttää omiin tarkoituksiinsa. niin lohdullista, tänäänkin tahdon pyytä, että hän johdattaa sinne, minne hän tahtoo. minä kyllä odotan :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä Leena! Ihanan rohkaisevaa tähän hetkeen!

    VastaaPoista