Sivut

sunnuntai 13. marraskuuta 2011

"Älä lähde pois"

Hei rakas lapseni!

Olen huolissani sinusta. Tahtoisin pitää sinut lähelläni, mutta sinä haluat mennä pois. Sydämeeni sattuu katsella lähtöäsi. Siksi päätinkin kirjoittaa sinulle. 

Tahtoisin nähdä sinut onnellisena, mutta usko minua, se tie, jolle olet astumassa ei tule viemään sinua onneen. Minulla olisi keinoja pysäyttää sinut, ja saada sinut ymmärtämään, kuinka paljon sinä minulle merkitset. En ole koskaan tehnyt mitään vahingoittaakseni sinua. Tiedän kuitenkin, että jos lähdet pois luotani, törmäät ihmisiin, jotka tahtovat sinulle pahaa. Se sattuu minuun, koska rakastan sinua. Sinun pettymykseksi ja vastoinkäymisesi ovat myös minun pettymyksiäni ja vastoinkäymisiäni. 

En lakkaa rakastamasta sinua, vaikka lähtisitkin omille teillesi. Voit aina palata turvallisin mielin luokseni. Silmäni seuraavat elämääsi. Voi kun tietäisit, kuinka olen varjellut sinua monilta asioilta. Enkelini ovat vierelläsi syntymästäsi saakka. Nyt haluat heittää kaiken tämän suojeluksen pois. Voit lähteä pois ja estää minua puhumasta sinulle. Et kuitenkaan voi estää minua varjelemasta ja rakastamasta sinua. 

Tiedän parhaiten, millainen sinä olet. Tiedän, mitä tarvitset. Annan sinulle vain parasta. Tiedän, että epäilet sanojani. Mikä on saanut sinut epäilemään tarkoitusperiäni? Kun luet Sanaani, siellä näet, että olen Uskollinen Jumala, joka pitää omistaan huolen. Miksi et usko sitä? Kun olit pieni lapsi, sinä luotit minuun, ja annoit minun johdattaa sinua. Nyt et luota minuun. Näet vain asiat, jotka ovat näkyviä, mutta et minun salaisuuksiani. Tahtoisin näyttää sinulle ihmeitäni ja opettaa sinulle niin paljon. Olet kuitenkin kieltäytynyt kuuntelemasta. Kyllä minä ymmärrän sinua, mutta olet tehnyt minut surulliseksi.

Olen rakastanut sinua enemmän kuin voit ikinä kuvitella tai ymmärtää. Jos ymmärtäisit sen, et koskaan tahtoisi mennä luotani pois. Minuun sattuu ajatus, että et tahdo ottaa rakkauttani vastaan. Jos todella näkisit rakkauteni ja huolenpitoni, et olisi niin kiittämätön. En kuitenkaan halua kiitostasi, jos et sitä todella tarkoita. Tahdon, että antaisit minulle mahdollisuuden tehdä suuria asioita elämässäsi. Antaisit minun näyttää, etten tahdo laittaa sinua mihinkään muottiin. Voisin tehdä suuria persoonasi kautta. Tiedätkö, olen luonut sinut, ja kun loin sinua, oli mielessäni suuri suunnitelma elämällesi. Sellainen, jota kukaan muu ei voi täyttää kuin sinä, koska vain sinut on luotu sitä varten. 

Rakastan sinua. En tahdo, että joudut oppimaan, että Minä Olen ainoa todellinen rakkaus tässä maailmassa, kantapään kautta. En tahdo, että menet rikki etsiessäsi elämän tarkoitusta ja hyväksyntää, kun voisit löytää kaiken mitä tarvitset minussa. Rakastan sinua, ja sitä et voi löytää muualta. Rakastan sinua, vaikka tekisitkin tahtoani vastaan, ja lähtisit pois. Rakastan sinua, eikä mikään mitä sinä teet voi tehdä sitä tyhjäksi. Mikään ei voi tehdä tyhjäksi sitä, että olen uhrannut kaikkeni sinun vuoksesi. Se uhri on edelleen voimassa, vaikka et tottelisikaan minua. Minun luokseni voit aina tulla täysin turvallisin mielin. Sen uhrin vuoksi minä annan sinulle anteeksi kaikki sinun rikkomuksesi. Rakastan sinua. 

Rakastavin terveisin
Sinun Isäsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti