Sivut

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Rakkauden uhri

Hei rakas lapseni!

Minä tahdon puhua sinulle siitä, miksi tulin maailmaan. Tulin sinun vuoksesi. Olisin voinut jättää kaiken kulkemaan omaa rataansa, kohti tuhoaan. En kuitenkaan halunnut tehdä sitä, koska rakastan sinua. Rakkaus sattuu, sillä todellinen rakkaus vaatii uhrauksia, eikä se ole helppoa. 

Minulta se vaati kaiken uhraamista. Olin Isäni valtaistuimen luona ennen kuin tulin luoksesi. Minulla oli kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Silloin Isä ja minä teimme suunnitelman sinun pelastamiseksesi. Tiesin alusta alkaen mitä se vaatisi. Ennen kaikkea se vaatisi nöyryyttä. Minä, joka olin käskenyt enkeleitä ja luonut koko maailmankaikkeuden, synnyin tallin seimeen. Minä, joka olin tottunut saamaan ylistystä ja palvonta, sain yhtäkkiä osakseni halveksuntaa. Mietin, olisiko pitänyt luovuttaa, mutta jo lapsena ollessani osasin vastata oikein: ei, tuhat kertaa ei! Minä rakastin sinua niin paljon. Halusin olla kuuliainen Isälleni, koska rakastin Häntä koko olemuksellani, kaikella mitä minussa oli. Halusin, että minun rakkauteni voisi olla sinulle esimerkkinä. Tahtoni oli, että voisit seurata tietä, jonka olin vuoksesi kulkenut. 

Kun paransin sairaita tai tein muita ihmeitä, minusta oli ihana seurata, kun ihmiset antoivat kunnian Jumalalle, minun Isälleni, joka on taivaassa. Iloitsin pienistä lapsista, sillä he vaistosivat herkemmin kuin muut, kuka todella olen. Siksi sanoin, että taivasten valtakunta on lastenkaltaisten. Sinunkin tulee herkästi vaistota, kuka minä olen ja kuinka suuri on valtani, kyselemättä järjeltäsi tai muiden ihmisten mielipiteitä. 

Kun uhrasin elämäni vuoksesi, rakastin sinua. Tiedätkö, olisin voinut tuhota koko maailman. Tiedän, että enkelit seurasivat herkeämättä taisteluani ja vaellustani. He olisivat tulleet apuun, jos olisin sitä pyytänyt. Halusin kuitenkin taistella loppuun asti. Kun sanoin: "se on täytetty" se oli voitonhuuto. Silloin tiesin, että nyt sinullekin avautuu mahdollisuus tulla luokseni taivaaseen. Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo. 

Tiedätkö, että rakkauteni Isään vaati minua tulemaan alas maanpäälle ja maksamaan sinun velkasi. Sinun rakkautesi minuun pitäisi vaatia sinulta kiitollisuutta. En tahdo velvollisuudesta annettuja uhreja tai aikaa. Tahdon sinun rakkautesi. Minun rakkauteni riitti pelastamaan sinut. Minä tahdon tehdä sinun rakkautesi kautta vielä suuria tekoja, sellaisia, joita vain minä voin tehdä.

Ystäväsi Jeesus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti