Sivut

maanantai 15. toukokuuta 2017

Kalenteritekstejä 19

Näitä on taas kertynyt lisää kalenterin lisälehdille tai puhelimeen. :) Edellsten Kalenteritekstejä -osien tekstejä olen kuvittanut Runokuvia -sivustollani Facebookissa. Kuvat ovat kansiossa nimeltä Kalenteritekstejä.

****

Minä olen kutsunut sinut nimeltä. Olen valmistanut tien. Pysy uskollisena, sillä minä olen valinnut sinut. Annan sinulle valtuutuksen, ja saat palvella minua ja kirkastaa nimeäni. Olet minulle rakas, rakkaampi kuin voit ikinä kuvitella. Vastaan sinulle ja saat kokea suurta siunausta elämässäsi. Saat jakaa sitä myös toisille. Älä sammuta sitä tulta, jonka olen sinuun laittanut, vaan vaali sitä. Minä olen kanssasi aina ja iankaikkisesti. 

****

Minä olen kutsunut sinut sellaisena kuin olet. Armoni ja rakkauteni muovaavat sinusta minun kuvani kaltaista. Sinä olet minun. Henkeni on ylläsi ja minä johdatan sinua eteenpäin valmistetuissa teoissa. Kaikki kysymyksesi saavat vielä vastauksen, älä siis pelkää. Rakkauteni on voimallisempi kuin osaat ajatella. 

****

Rakastan sinua! Älä pelkää, sillä minä tunnen sinut. Johdatan sinua, kuten olen luvannut niin monta kertaa. Saat olla siunauksena, missä kuljetkin. Ole rohkea, sillä minä olen sinun kanssasi. En ole jättänyt sinua vaan vahvistan askeleesi. Älä siis pelkää. 

****

Minä haluan edelleen puhua sinulle ja siunata muita sinun kauttasi. En ole jäänyt menneeseen, vaan tänään haluan antaa sinulle uutta, jota saat jakaa toisille. Rakastan sinua! Avaan sinulle oven ja oikean reitin isossa suunitelmassa ja pienissä askelissa. 

****

Minä olen kutsunut sinut. Ole uskollinen siinä, mitä olen sinulle antanut, ja saat nähdä, että minä teen ihmeellisiä asioita: minä siunaan, rohkaisen ja lohdutan toisia sinun kauttasi. 

****

Minä johdatan sinua. Sinä näet monia vuoria edessäsi, mutta minä johdatan sinua tasaista maata. Älä pelkää, vaan luota minuun! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti