Sivut

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

"Minä puhun sinulle"

Hei rakas lapseni!

Tahdon puhua sinulle, kun minulla on asiaa. Tahdon, että sinä olisit halukas kuuntelemaan. Puhun sinulle monin eri tavoin, joskus puhun suoraan, niin kuin nytkin. Jos vain maltat kuunnella ääntäni.

Useinmiten puhun sinulle Sanani kautta. Älä aliarvioi sitä. Sanani on kaiken mitta. Se tuomitsee kaikki ajatukset, ja vain ne, jotka ovat mieleisiäni jäävän jäljelle. Sanani on uutta luova voima tässä maailmassa, tahdon opettaa sinulle monua asioita sen kautta. Sanani puhuu rakkaudestani ihmiskuntaa kohtaan. Tahdon, että löytäisit sen rakkauden Sanoistani, ja antaisit sen rakkauden koskettaa sydäntäsi.

Puhun sinulle myös kokemuksiesi kautta. Se vain on tie, jolla ihmiset kaikkein vähiten ymmärtävät kuunnella minua. Muistelepas vain Israelin kansa, joka vaelsi autiomaassa. Suuri pelastustekoni ei säilynyt kauaa heidän muistissaan, vaan he lankesivat jälleen. Uudestaan ja uudestaan minä puhuin olosuhteiden kautta, mutta he eivät kuunnelleet minua. Annoin heille kuitenkin muuttumattoman lakini. Vaikka he eivät totelleetkaan sitä, saatoin osoittaa tahtoni sen kautta.

Puhun sinullekin olosuhteiden ja kokemuksien kautta. Johdatan sinua erilaisten vaiheiden läpi, voidakseni opettaa sinulle jotain korvaamattoman tärkeää. Kaikissa iloissa ja suruissa, joita olet elämäsi varrella käynyt läpi, Minä Olen ollut mukana, kuiskaamassa, kuinka olet minulle niin tärkeä, että sallin tämän tapahtua. En puhu ainoastaan vaikeuksien kautta. Olen siunannut sinua ja antanut sinulle niin paljon, josta voisit kiittää minua. 

Rakastan sinua. Joskus kuiskaan, ja tahdon kertoa sinulle salaisuuteni. Joskus pelkkä kuiskaus ei riitä, joten minun täytyy huutaa. Salaisuus on kuitenkin sama: MINÄ RAKASTAN SINUA! Puhun niin monella eri tavalla, koska päätin armahtaa sinua. Päätin ottaa sinut luokseni, ja saattaa työni sinussa päätökseen, koska näin sinussa sen, jonka loin ja suunnittelin. Tämä maailma näkee vain ulkokuoren. Tämä maailma, sinä mukaan luettuna, ei näe suuruuttani, jollen minä itse kirkasta sitä teille. Rakkauteni vuoksi voit tulla eteeni, ja rakkauteni vuoksi tahdon pysäyttää sinut ja antaa sinulle ajattelemisen aihetta. 

Anna Sanani olla elämäsi ohjenuora, ja anna sen tuomita väärät motiiviis, ajatuksesi ja tekosi, ja ota vastaan Sanani lupaama anteeksiantamus ja armo. Anna Sanani tehdä sinut eläväksi, elämällä se, mitä olet saanut, todeksi!

1 kommentti:

  1. KYLLÄ! Jumala puhuu meille kaikenaikaa! Kumpa vaan ymmärtäisimme sitä puhetta arjen tasolla. Tässä maailmassa kun ei tapahdu mitään Jumalalta salassa, ja kaikessa Hänen hyvä tahtonsa ohjaa meitä. Kiitos ihanasta tekstistä! Samoja asioita olen itsekin pohtinut viimeaikoina. Siunausta :)

    VastaaPoista